تازه های سایت

کد مطلب: 41042
15. فروردين 1399 - 1:37
سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی از فرماندهان دوران دفاع مقدس پس از عمری مجاهدت در راه انقلاب دعوت حق را لبیک گفت و بدون مراسم تشییع، مظلومانه و غریبانه در جوار همرزمان شهیدش در نهاوند به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، پیکر مطهر و پاک سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج میرزا محمد سلگی فرمانده شجاع عملیات مرصاد در گلزار شهدای نهاوند به خاک سپرده شد.

پیکر این شهید والامقام مظلومانه و بدون مراسم تشییع در جوار شهدای سرافراز شهرستان نهاوند و در کنار قبر مطهر همرزم سابق شهید محسن امیدی آرام گرفت.

در حالی که خیل عظیم دلدادگان و رزمندگان نهاوندی گردان ابوالفضل العباس(ع) شهرستان نهاوند برای دیدن فرمانده ای شجاع و مهربان لحظه شماری می کرد ولی با توجه به شرایط بیماری کرونا و جلوگیری از تجمع شهروندان پیکر مطهر شهید سلگی مظلومانه و غریبانه بدون تشییع به خاک سپرده شد.

شهید حاج میرزا سلگی رئیس ستاد لشکر انصارالحسین(ع) استان همدان و فرمانده گردان ابوالفضل العباس(ع) شهرستان نهاوند در دوران دفاع مقدس بود که سرانجام پس از عمری مجاهدت بر اثر شدت جراحات شیمیایی دوران دفاع مقدس پس از چند روز بستری در بیمارستان به یاران شهیدش پیوست.

تصاویر تدفین مظلومانه شهید سلگی را در ادامه مشاهده می کنید.

 

دیدگاه شما