تازه های سایت

کد مطلب: 41012
14. فروردين 1399 - 8:42
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری 2 نفر سارق سابقه دار احشام توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ احمد ساکی با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام علی الخصوص در چند ماه اخیر در سطح شهرستان نهاوند، انجام اقدامات قانونی لازم در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان با بهره گیری از اقدامات فنی و قانونی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی یک نفر متهم 35 ساله سابقه دار احشام شده و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای نامبرده را در یکی از استان های همجوار شناسایی کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: تیم پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم شناسایی شده را در محل اختفای وی دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند که در بازجویی های فنی و تخصصی متهم به 7 فقره سرقت احشام که منجر به سرقت 128 راس دام شده بود اعتراف و طی همین بازجویی ها یک نفر همدست سارق و مخفیگاه او نیز شناسایی شد.

سرهنگ ساکی اظهار داشت: پلیس آگاهی شهرستان همدست وی را پس از هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند که در نهایت هردو نفر سارق دستگیر شده پس از اعتراف به این جرم خود با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اینکه مالباختگان شناسایی شده اند اذعان داشت: انجام اقدامات قانونی و قضایی در این خصوص در حال پیگیری است.

دیدگاه شما