تازه های سایت

کد مطلب: 41005
13. فروردين 1399 - 1:14
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از محدودیت های ترافیکی متعدد به منظور جلوگیری از تجمع افراد در تفرجگاههای این شهرستان در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت:طی چند روز گذشته طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی اجرا و شهروندان محترم از طریق رسانه های مختلف در جریان محدودیت ها ترافیکی و دیگر محدودیت های این طرح ملی قرار گرفته اند.

وی در ادامه افزود: پلیس نهاوند بر این اساس ومطابق مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان در روز 13فروردین یا همان روز طبیعت محدودیت های شدیدتری در حوزه ترافیکی اعمال خواهد کرد.

سرهنگ ساکی همچنین تصریح کرد: در این راستا کلیه مسیرهای منتهی به تفرجگاهها,سراب ها,بوستان ها و دیگر اماکن تفریحی شهرستان مسدود شده و تیم های متعدد انتظامی و ترافیکی با استقرار در این مسیرها از تردد خودروها جلوگیری خواهند کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در روز طبیعت برخورد قانونی و اعمال جریمه برای خودروهای بومی و علی الخصوص غیر بومی شدیدتر خواهد شد و علاوه بر جریمه 500 هزارتومانی خودروهای غیر بومی توقیف و روانه پارکینگ خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در قطع زنجیره انتقال ویروس کووید19از شهروندان محترم خواست که در منازل خود بمانند و از این طریق با پلیس و دیگر دستگاههای اجرایی که تمامی خدمات خود را معطوف به حفظ سلامت عمومی و در نهایت آرامش خاطر شهروندان نموده اند همکاری داشته باشند.

 

دیدگاه شما