تازه های سایت

کد مطلب: 40970
10. فروردين 1399 - 9:25
بخشدار مرکزی نهاوند گفت: میهمانان غیربومی قبل از شناسایی و اعمال قانون نهاوند را ترک کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، آیت صالحی با اشاره به اینکه شناسایی خودروهای پلاک غیربومی در روستاهای بخش مرکزی و اعمال قانون آن‌ها توسط تیم سیار بازرسی در دستور کار است، گفت: مردم روستاهای بخش مرکزی تاکنون همکاری خوبی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای کاهش و جلوگیری از تردد خودروهای پلاک غیربومی داشته‌اند.

وی بابیان اینکه تنها نسخه پیشگیری و توقف انتقال ویروس کرونا در خانه ماندن است، افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی مستمر اصحاب رسانه، دهیاران و شوراهای روستا انتظار می‌رود بقیه خودروهای پلاک غیربومی قبل از اینکه توسط مردم و مسئولان شناسایی و اعمال قانون شوند از کنارگذر شهر و راه اصلی روستاها، شهرستان نهاوند را ترک کنند در غیر این صورت با قانون‌شکنان طبق قانون طرح برخورد خواهد شد.

بخشدار مرکزی نهاوند ادامه داد: دهیاران علاوه بر نظارت بر صنوف روستا باید ورودی‌های روستاها را کنترل کرده و برای هم‌افزایی و اجرای کیفی طرح تیم سیار بازرسی زیر نظر بخشداری موارد طرح را پیگیری می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه تمام اصناف و مغازه‌های غیرضروری در روستاهای بخش مرکزی تعطیل و در صورت تخلف توسط دهیار به اداره صمت معرفی می‌شوند، گفت: در حال حاضر تمامی نانوایی‌ها، قصابی‌ها و مغازه‌های فروش لوازم خوراکی باید به رعایت مسائل بهداشتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

دیدگاه شما