تازه های سایت

کد مطلب: 40957
9. فروردين 1399 - 9:35
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: با افرادی که به هر شکل بخواهند برخلاف طرح فاصله‌گذاری اجتماعی رفتار کنند مطابق قانون و دستورالعمل مربوطه برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شا احمد ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» با هدف کاهش و قطع ارتباطات انسانی تدوین و ابلاغ شده است اجرای آن امری لازم برای مقابله با کروناست لذا همه باید به آن پایبند بوده و برخلاف آن عمل نکنند.

وی افزود: خودروهایی که پلاک آنها غیر بومی بوده و مالکان آنها ساکن نهاوند نیستند لازم است شهرستان را ترک کنند در غیر اینصورت مطابق قانون با آنها رفتار خواهد شد.

فرمانده انتظامی نهاوند با بیان اینکه خودروهای دارای پلاک غیر بومی فقط مجاز به تردد در خروجی‌های نهاوند برای ترک شهرستان هستند اضافه کرد: خودروهای غیر بومی که در مسیرهای گردشگری، سطح شهر یا پارک‌های نهاوند تردد داشته باشند متوقف و مطابق قانون علاوه بر جریمه شدن وسیله نقلیه انها یک ماه نیز توقیف خواهد شد.

وی در خصوص خودروهایی که دارای پلاک غیر بومی بوده ولی مالکان آنها ساکن نهاوند است گفت: خودروهایی که پلاک آنها غیر بومی بوده اما مالکان آنها ادعای ساکن بودن در نهاوند را دارند لازم است به اماکن انتظامی شهرستان مراجعه کرده تا در صورت اثبات سکونت آنها در شهرستان برای آنها مجوز تردد صادر شود.

ساکی با بیان اینکه در برخی ورودی‌های شهر موانعی برای عبور و مرور وسایل نقلیه نصب شده است افزود: با توجه به اینکه در سطح شهر و برخی ورودی‌های نهاوند موانعی نصب شده تا تردد به مرکز شهر را متوقف سازد اما متاسفانه برخی یا آنها را تخریب کرده و یا از آنها عبور می‌کنند که بدین وسیله به آنها هشدار داده می‌شود این کار آنها جرم محسوب شده و پیگرد قانونی را به دنبال دارد.

وی در خصوص فعالیت اصناف در سطح شهر گفت: مطابق با دستورالعمل طرح فاصله اجتماعی صرفا واحدهای صنفی خدماتی اجازه فعالیت دارند و سایر اصناف می‌بایست تعطیل شوند.

فرمانده انتظامی نهاوند در این خصوص بیان کرد: از ابتدای آغاز سال جدید ما در کنار سایر ادارات طرح نظارت بر بازار را اجرا کرده‌ایم که در این خصوص تاکنون ۲۰ واحد صنفی که هشدارهای ما را جدی نگرفته و تخلف کرده‌اند پلمب شده و تعدادی نیز تذکر گرفته‌اند.

وی گفت: از این به بعد با توجه به اهمیت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چنانچه واحدهای صنفی متخلف بخواهند قانون را نادیده گرفته و به فعالیت خود ادامه دهند بدون تذکر واحد آنها پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما