تازه های سایت

کد مطلب: 40956
9. فروردين 1399 - 9:33
مدیر شبکه بهداشت نهاوند از کمک ۶۰ میلیون تومانی خیرین سلامت نهاوند به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی اظهار کرد: طی هفته جاری به همت چند تن از خیرین نیک‌اندیش سلامت نهاوند نزدیک به ۶۰ میلیون تومان کمک نقدی برای تهیه اقلام مصرفی و حفاظت فردی کادر درمانی بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: بیمارستان‌ آیت‌الله علیمرادیان به شدت به اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی‌کننده و دیگر تجهیزات پزشکی نیاز داشت که تاکنون بخش بزرگی از آن توسط خیرین نیک‌اندیش تامین شده است.

مدیر شبکه بهداشت نهاوند اضافه کرد: مبلغ ۵۰ میلیون تومان از کمک‌ها توسط خانم افسون علیمرادیان، ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان توسط خانم کبری شهبازی، ۳ میلیون تومان از سوی عباس زمانیان و یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نیز از طرف دکتر حاران کیانی و دکتر محمد رسول خزایی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اثر روانی بسیار مطلوب این کمک‌ها اضافه کرد: کمک‌های خیرین نشان از همبستگی مردم در رفع بلایا و کمک به افزایش سرمایه اجتماعی است.

دارابی افزود: در روز‌های سخت مقابله با شیوع کرونا همراهی، همدلی و همیاری سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت نوید بخش آینده‌ای روشن است و حضور خودجوش و داوطلبانه این عزیزان باعث شد صحنه‌های زیبایی از یکدلی و مهربانی را از مردم با فرهنگ شهرمان شاهد باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه مردم هم می‌توانند با ارتباط گرفتن با خیرین سلامت، کمک‌های خود را بسته به نیاز بیمارستان‌ها اهدا کنند افزود: البته بزرگ‌ترین کمک مردم در حال حاضر ماندن در خانه برای قطع زنجیره ویروس کروناست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما