تازه های سایت

کد مطلب: 40945
7. فروردين 1399 - 13:13
با حضور تجهیزات لشکر نبی اکرم (ص) سپاه کرمانشاه رزمایش دفاع بیولوژیکی نیروی زمینی سپاه در شهر نهاوند و مناطق آلوده به ویروس کرونا در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، این رزمایش با تقسیم‌بندی شهرستان نهاوند به مناطق مختلف و با حضور تجهیزات و خودروهای پیشرفته مخصوص دفاع بیولوژیکی نیروی زمینی سپاه در راستای مبارزه با کرونا انجام شد.

در این رزمایش نیروهای شهرستان نهاوند نیز در کنار نیروی زمینی سپاه اقدام کردند و شهر نهاوند را گندزدایی و ضدعفونی کردند.

این رزمایش گسترده توسط یگان‌های دفاع بیولوژیک لشکر نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اجرا شد.

سردار قدرت الله احمدی پور فرمانده لشکر 29 نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص این رزمایش گفت: نیروی زمینی در راستای ضدعفونی و گندزدایی شهرهای درگیر با بیماری کرونا از ظرفیت 10 قرارگاه خود استفاده کرده است.

وی افزود: این رزمایش در چندین نقطه کشور انجام می‌شود و دستگاه‌ها، تجهیزات و نیروهای تخصصی در شهرستان نهاوند نیز برای مقابله با کرونا وارد عمل شده‌اند.

فرمانده لشکر نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: خدمت به مردم وظیفه ما است و بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام نقاط آلوده از طرف شهرستان به ما کار ضدعفونی و گندزدایی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مراکزی که محل تجمع مردمی هستند مانند فروشگاه‌های بزرگ، پارک‌ها، پایانه‌ها و محله‌های آلوده ازجمله اهداف اجرای این رزمایش هستند.

احمدی پور گفت: رزمایش با هماهنگی و همراهی مجموعه شهرستان انجام می‌شود و باید بتوانیم این برهه را مدیریت کنیم و مطمئناً با همدلی می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم.

فرمانده لشکر نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به بخش‌های مختلف این رزمایش افزود: دستگاه‌های واکنش سریع در این رزمایش به‌صورت تخصصی اقدام می‌کنند و امیدواریم که با این رزمایش بتوانیم مشکلات مردم را در مورد ویروس کرونا کاهش دهیم.

وی در پایان گفت: کار با چندین دستگاه خودرو انجام می‌شود و باید تلاش کنیم تا زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنیم.

دیدگاه شما