تازه های سایت

کد مطلب: 40941
7. فروردين 1399 - 7:42
رئیس هیئت امنا آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) گفت: طرح «سفره‌های آسمانی، دست‌های مهربانی و کرامت انسانی» با توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در نهاوند اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، وهاب رضایی مفرد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در سال نو با همیاری خیرین نهاوندی ساکن نهاوند، استان همدان و سایر نقاط کشور، طرح سفره‌های آسمانی اجرا شد.

وی افزود: در مرحله اول این طرح ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۳ میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس هیئت امنا آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) ادامه داد: در کنار این طرح معیشتی، ۲۰۰ بسته بهداشتی دیگر نیز تهیه شده و در مرحله توزیع است و ۴۰۰ بسته میوه به ارزش تقریبی هر بسته ۴۰۰ هزار ریال نیز تهیه و توزیع شد.

وی افزود: با توجه به وضعیت فعلی و گسترش ویروس کرونا که سبب شده عده‌ای از همشهریان بازار کار خود را از دست بدهند، قصد داریم با مشارکت خیرین، طرح سفره‌های آسمانی، دست‌های مهربانی و کرامت انسانی را همچنان ادامه دهیم تا گروه بیشتری از آن بهره‌مند شوند.

رضایی مفرد در خصوص نحوه توزیع این اقلام گفت: در این طرح به منظور ساماندهی بیشتر، خانواده‌های نیازمند در سطوح مختلف شناسایی و ثبت نام شده‌اند و بر طبق سطح در اولویت دریافت اقلام قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است سپاه ناحیه نهاوند، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند نیز در اجرای این طرح مشارکت داشته‌اند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما