تازه های سایت

کد مطلب: 40929
6. فروردين 1399 - 9:26
فرماندار نهاوند خواستار شرکت مردم شهرستان نهاوند در طرح غربالگری کرونا شد و گفت: رعایت نکان بهداشتی و در خانه ماندن مردم به جلوگیری از شیوع کرونا کمک می کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در جلسه قرارگاه زیستی مقابله با کرونا ویروس در شهر فیروزان که با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، بر لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در واحدهای صنفی، نظارت مستمر بر بازار اقلام بهداشتی، تأمین ملزومات بهداشتی و ضدعفونی معابر توسط نهادهایی که به کار ضدعفونی عمومی می‌پردازند، به‌ویژه با استفاده از ظرفیت پویش مردمی تأکید کرد.

وی گفت: هیچ‌کدام از ادارات در شهر فیروزان نباید در امر پیشگیری از شیوع بیماری کم‌کاری کنند و همه امکانات و باید ظرفیت‌های خود را بنا بر درخواست ستاد پیشگیری و مقابله با کروناویروس در شهرستان برای مقابله با کرونا در اختیار این ستاد قرار دهند.

ناصری به اهمیت رعایت توصیه‌های بهداشتی پزشکی توسط مردم اشاره کرد و گفت: مردم به رعایت نکات بهداشتی در مبارزه با ویروس کرونا توجه ویژه‌ای داشته باشند و در ایام تعطیلات در خانه بمانند و دیدوبازدید و اجتماعات را در سطح شهر و روستاها به زمان شکست کرونا موکول کنند.

وی گفت: مردم نهاوند باید در طرح غربالگری و ثبت اطلاعات در سامانه سلامت مشارکت داشته باشند.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: ورودی تمامی آرامستان های روستاهای بخش باید توسط بخشدار و دهیاران کنترل و ایستگاه‌های مبادی ورودی شهر فیروزان نسبت به کنترل خودروهای پلاک غیربومی فعال شود.

دیدگاه شما