تازه های سایت

کد مطلب: 40873
28. اسفند 1398 - 16:27
فرماندار نهاوند گفت: خطر ویروس کرونا در نهاوند بسیاری جدی و اوضاع نگران کننده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری فرماندار نهاوند گفت: خطر ویروس کرونا در نهاوند بسیاری جدی و اوضاع نگران کننده است به همین منظور به‌مدت سه روزطرح محدودیت تردد در شهر و روستا‌ها، طرح زوج وفرد خودروها به همراه ضد عفونی و گند زدایی با ماشین آلات سنگین را اجرا می‌کنیم.

ناصری افزود:اوضاع انتشار ویرس کرونا در نهاوند نگران‌کننده است مردم باید این مسئله را جدی بگیرند و از تردد در سطح شهر خوداری کنند.

او بیان کرد:باتوجه به اینکه هسته مرکزی شهر در روز‌های اخیر با اعلام شبکه بهداشت نگران‌کننده بوده است ، طرح گندزدایی خیابان‌های اصلی را به مدت سه روز و در دو شیفت انجام خواهد شد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه باید۸۰ درصد مبارزه با ویروس کرونا را خود مردم باید رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری انجام دهند  افزود:  رکن اصلی آن در خانه ماندن است  و  اگر بخواهیم شیوع و زنجیره این ویروس ناشناخته را قطع کنیم، یک عزم جدی و اراده ملی می‌طلبد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: مردم عزیز نگران جشن و شادی و تفریح نباشید ان شاالله با همکاری خوب شما و در خانه ماندن بزودی بتوانیم در نقاط گردشگری شهرستان جشن غلبه بر ویروس کرونا را باهم برگزار کنیم.

انتهای پیام / س

دیدگاه شما