تازه های سایت

کد مطلب: 40870
28. اسفند 1398 - 16:13
فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری ۱۰ متخلف که با حضور در مکان‌های عمومی اقدام به پرتاب موادمحترقه دستی کرده و قصد تحریک جوانان برای همراه کردن با خود را داشتند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ شا احمد ساکی صبح چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: پلیس نهاوند در راستای حفظ سلامت و امنیت شهروندان و به منظور پیشگیری از ابتلای آنان به بیماری کرونا از هرگونه ازدحام و تجمع جلوگیری و ممانعت کرده است.

ساکی افزود: مأموران انتظامی نهاوند تعداد ۱۰ نفر از افرادی که به مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان نهاوند بی توجه بودند و با حضور در مکان‌های عمومی اقدام به پرتاب مواد محترقه دستی و ایجاد مزاحمت کردند و قصد تحریک جوانان برای همراه کردن با خود را داشتند دستگیر کرد و مقادیری مواد محترقه از آنان کشف شد.

وی با بیان اینکه شب عید امسال مصادف با شهادت امام موسی کاظم (ع) است از مردم خواست ضمن توجه به این مناسبت و یادآوری آن به اطرافیان از هرگونه ازدحام و تجمع و آتش بازی به خصوص در میدان قیصریه پرهیز کنند.

سرهنگ ساکی گفت: استفاده از مواد محترقه دست ساز و خارجی ممنوع بوده و چنانچه در روزهای آتی افرادی نسبت به این موضوع بی توجه بوده و برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

دیدگاه شما