تازه های سایت

کد مطلب: 40852
26. اسفند 1398 - 8:59
با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه نهاوند کارگاه تولید ماسک در نهاوند افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری گرو، امام جمعه و فرمانده سپاه نهاوند با حضور در کارگاه تولید ماسک این شهرستان از اقدامات و فعالیت های این کارگاه بازدید کردند.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در تشریح اقدامات این کارگاه گفت: در پی شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان، گروه های جهادی به صورت خودجوش و آتش به اختیار اعلام آمادگی کردند و هرکدام در راستای  مقابله با شیوع و رفع مشکلات، اقداماتی را در عرصه‌ی گندزدایی و ضدعفونی، تولید ماسک، تهیه توزیع اقلام بهداشتی و …  انجام دادند و گروه جهادی بقیه الله (عج) نیز اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کرد.

وی افزود: این گروه جهادی با حمایت سپاه و بسیج و با کسب مجوز های لازم از شبکه بهداشت و درمان نهاوند فعالیت می‌کند.

   

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد: هزینه های تأمین و خرید اجناس مورد نیاز این کارگاه کاملا بصورت مردمی و توسط اعضا و سرگروه‌های این گروه جمع آوری و هزینه می‌شود.

مختاری اظهار داشت: این گروه جهادی در قالب سه شعبه در مسجد محمدیه، حوزه علمیه خواهران، و پایگاه مقاومت روستای توانه فعالیت می‌کند و روزانه بیش از ۲۰۰۰ ماسک تولید و در سطح شهرستان توزیع خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: قرار است در فاز اول فعالیت گروه جهادی بقیه‌الله (عج) تعداد ۸۰ هزار ماسک تولید و در شهرستان عرضه گردد.

   

 

وی تأکید کرد: این ماسک‌ها با نظارت مستقیم شبکه بهداشت و درمان به صورت کاملا بهداشتی و استریل شده تولید و توزیع می‌شود.

   

 

مختاری در پایان اضافه کرد: سپاه ناحیه نهاوند آمادگی لازم را جهت کمک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا داراست و قطعا تا نابودی کامل این بیماری در کنار مردم و عوامل شبکه بهداشت خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه شما