تازه های سایت

کد مطلب: 40823
24. اسفند 1398 - 7:51
تعدادی از مردم نهاوند برای جبران کمبود ماسک در اقدامی خیرخواهانه درصدد تولید و توزیع رایگان ماسک در بین شهروندان برای مقابله با ویروس کرونا هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهرستان نهاوند با توجه به آمار 15 نفره ابتلا به کرونا که در رده سوم شهرهای استان همدان قرار دارد نیازمند وسایل و تجهیزاتی مانند ماسک برای مقابله با ویروس کرونا است.

با توجه به نبود و کمبود ماسک در شهرستان نهاوند خود مردم خودجوش پای‌کار آمدند تا برای سلامت شهروندان کاری بکنند.

بر این اساس دریکی از روستاهای نهاوند با کمک خیرین تعداد 1500 عدد ماسک پارچه‌ای تولید شد و در اختیار مردم به‌صورت رایگان قرار گرفت.

شیر زنان روستای کوهانی نهاوند در اقدامی ارزشمند کار دوخت و توزیع بیش از ۱۵۰۰ ماسک را به‌صورت رایگان انجام دادند.

در این اقدام خداپسندانه به همت خانم سهیلا جلالوند آموزش‌دهنده سوادآموزی نهاوند و سوادآموزانش و با همراهی و حمایت خیرین روستای کوهانی این ماسک‌های پارچه‌ای تهیه و به‌صورت رایگان بین مردم این روستا توزیع شد.

در راستای اجرای این امر خداپسندانه، خیرین محترم با اهدای دو میلیون تومان، پارچهٔ مناسب برای دوخت ماسک را تهیه و خانم جلالوند به کمک سوادآموزانِ تحت تعلیم، کارِ برش، دوخت و آماده‌سازی ماسک‌ها را انجام دادند.

همچنین هیئت حسینی جوانان نهاوند در مسجد شهید آیت‌الله حیدری در نظر دارد تعداد زیادی ماسک را تولید و بین همشهریان توزیع کند.

این هیئت با مشارکت خیرین و مشارکت تنها تولیدی صنعتی پوشاک نهاوند قصد دارد تعداد ۲۰ هزار ماسک پارچه‌ای را تهیه و به‌صورت رایگان توزیع کند.

حسین صادقی یکی از دست‌اندرکاران این اقدام گفت: این ماسک‌ها بین مردم ازجمله رانندگان تاکسی، نانوائیان، پاکبانان، کارمندان بانک توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: در این اقدام ارزشمند عزیزانی که حاضرند ما را در مراحل تهیه و تولید این ماسک‌ها کمک کنند به این هیئت اعلام آمادگی کنند.

صادقی افزود: به کمک تعدادی از شهروندان بزرگوار در مراحل مختلف کار ازجمله برش، دوخت و توزیع نیازمندیم و از همشهریان و خیران درخواست مساعدت داریم.

دیدگاه شما