تازه های سایت

کد مطلب: 40822
24. اسفند 1398 - 7:49
مسئول اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در نهاوند گفت: با همکاری دستگاه‌های مربوطه و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا طرح ساماندهی متکدیان و جمع‌آوری دست‌فروشان در شهر نهاوند اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سلگی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: باهدف مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان با همکاری با سایر دستگاه‌ها مصوبات ستاد مبارزه با کرونا اجرایی می‌شود.

وی اظهار داشت: مسئله متکدیان یکی از مواردی بود که در دستور کار قرارگرفته است و طی مکاتبات شبکه بهداشت و درمان شهرستان با فرماندار محترم مبنی بر جمع‌آوری متکدیان توسط دستگاه‌های ذی‌صلاح، این اقدام انجام شد.

مسئول اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در نهاوند افزود: توجه به شیوع این بیماری طرح ساماندهی متکدیان انجام شد تا از ابتلای این عزیزان و شهروندان به کرونا پیشگیری شود.

سلگی ادامه داد: در این طرح متکدیان بومی به اداره بهزیستی و کمیته امداد معرفی و غیربومی‌ها با هماهنگی مراجع قضایی و اخذ مجوز از دادستان به شهرهای خودشان انتقال داده می‌شوند.

وی به دیگر اقدام انجام‌شده اشاره کرد و گفت: با همکاری با شهرداری و نیروی انتظامی طرح جمع‌آوری و جلوگیری از بساط گستری دست‌فروشان در ناطق مختلف در حال اجرا است.

مسئول اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در نهاوند اظهار داشت: با توجه به‌احتمال آلودگی وسایل دست‌فروشان خرید از این افراد می‌تواند احتمال بیماری را افزایش دهد.

سلگی به ضدعفونی مرکز نگهداری معلولان عزیز شهرستان اشاره کرد و گفت: ضدعفونی مرکز نگهداری معلولین فاطمه الزهرا (س) به همت جوانان عزیز نهاوند به خودجوش انجام شد و در چند نوبت نیز قبلاً انجام‌شده بود.

وی در پایان به همشهریان توصیه کرد تا جایی که امکان دارد از تردد پرهیز کنند و در خانه که امن‌ترین مکان است بمانند تا از این شرایط خارج شویم.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما