تازه های سایت

کد مطلب: 40804
22. اسفند 1398 - 8:51
به دنبال ازدحام جمعیت و حفظ سلامت شهروندان، رئیس جهاد کشاورزی نهاوند گفت: مهلت دریافت سهمیه کودهای شیمیایی بهاره کشاورزان شهرستان تا اردیبهشت ماه تمدید شده است و کشاورزان نگرانی نداشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کمالی نژاد پس از گلایه کشاورزان در مورد سهمیه کود بهاره و ضرورت حفظ سلامت شهروندان گفت: سلامت کشاورزان عزیز از اولویت های ما است و با توجه به گلایه این عزیزان اقدامات لازم را انجام می دهیم.

 وی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و گلایه کشاورزان درخصوص رعایت نکردن فاصله، تجمع و ازدحام جمعیت مراجعین به جهاد کشاورزی جهت دریافت حواله کود شیمیایی بهاره، کشاورزان باید بدانند جای نگرانی نیست.

رئیس جهاد کشاورزی نهاوند افزود: مهلت دریافت سهمیه حواله کودهای شیمیایی بهاره صادر شده توسط همکاران مراکز جهاد کشاورزی از یک هفته تا پایان اردیبهشت تمدید شده است.

کمالی نژاد ادامه داد: با این شرایط که ایجاد شده است و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از کشاورزان درخواست داریم برای دریافت سهمیه خود از هرگونه تجمع و عجله خودداری کنند.

وی به نحوه تامین کود شیمیایی شهرستان اشاره کرد و گفت: محموله کودشیمیایی تخصیصی به شهرستان که از بنادر و یا پتروشیمی های کشور ارسال می شود بر اساس نوبت بندی و تامین هزینه می باشد و طبق روال انجام میشود.

 رئیس جهاد کشاورزی نهاوند اظهار داشت: این محموله ها با برنامه ریزی و تلاش سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان به صورت متناوب طی روزهای آتی به شهرستان نهاوند ارسال و به مراکز مجاز توزیع کود جهت ارائه به کشاورزان تحویل داده خواهد شد.

 کمالی نژاد گفت: کارکنان جهاد کشاورزی همانند سایر ادارت و دستگاه های خدمات رسان دراین شرایط بحرانی با تمام تلاش در سنگر خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و با توکل به خداوند و با همکاری و همدلی کشاورزان زحمتکش انشا الله کرونا را شکست می دهیم.

دیدگاه شما