تازه های سایت

کد مطلب: 40778
19. اسفند 1398 - 9:17
اطلاعیه مهم کمیته مبارزه با کرونا ویروس شهرستان نهاوند منتشر شد که در این اطلاعیه از مردم خواسته شده در خانه بمانند و از اجتماعات دوری کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کمیته مبارزه با کرونا ویروس در اطلاعیه‌ای از مردم شهرستان نهاوند خواست به منظور حفظ سلامتی خود، اعضای خانواده و دیگر شهروندان، بطور جدی از تجمعات عمومی ، خارج شدن از منزل ، مهمانی رفتن ، مراسمات ختم و  عروسی ، مسافرت و رفتن به آرایشگاهها ، رستورانها ، هتل ها پرهیز کنند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

مردم شریف و عزیز شهرستان نهاوند

ضمن تشکر از همکاری های گسترده مردم شریف و وظیفه شناس شهرستان نهاوند، در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، کمیته مبارزه با بیماری کرونا ویروس با هدف پیشگیری حداکثری از شیوع بیماری، حفظ جان شهروندان و حضور مردم عزیزمان در منزل، اقدام به تعطیلی مدارس و دانشگاه های کشور نمود.

متاسفانه بر اساس گزارشات و شکایات واصله مردمی مبنی بر مشاهده همشهریان عزیز درتجمعات عمومی ، خارج شدن غیر ضروری از منزل ، رفتن به مهمانی ها ،ومراسمات ختم و عروسی ، مسافرت و رفتن به آرایشگاهها ، رستورانها ، غذاخوریها که عوامل انتقال ویروس می باشند و از آلودگی بیشتری برخوردار است، رو به افزایش بوده و این موضوع می تواند قطعا باعث آلودگی بیشتر شده و نگرانی جدی برای خانواده ها ایجاد نماید. لذا اکیداً از همه مردم عزیز و فهیم شهرستان خواهشمندیم به منظور حفظ سلامتی خود، اعضای خانواده و دیگر شهروندان، بطور جدی ازمواردذکرشده پرهیز نمایند.

بیایید سال نو را به کام خود و عزیزانتان تلخ نکنید وبهترین راه این است که در خانه بمانید تا از بیماری کرونا ویروس در امان باشید

ستاد اطلاع رسانی مبارزه با کرونا ویروس بهداشت و درمان شهرستان نهاوند

 

دیدگاه شما