تازه های سایت

کد مطلب: 40770
19. اسفند 1398 - 8:24
فرماندار نهاوند گفت: ستاد اسکان شهرستان نهاوند برنامه‌ای برای پذیرایی از مسافران نوروزی ندارد و در ایام نوروز از پذیرش مسافر معذور هستیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: برای مقابله با کرونا ویروس در شهرستان نهاوند ستاد پیشگیری تشکیل شد و کمیته‌های هفت‌گانه تشکیل و همه کمیته‌ها در چهارچوب‌های خود انجام‌وظیفه می‌کنند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در شهرستان وضعیت تحت کنترل است و مردم باید همراهی کنند و در خانه بمانند تا از این شرایط عبور کنیم.

فرماندار نهاوند خطاب به گردشگران نوروزی که قصد سفر به نهاوند رادارند، افزود: به اطلاع همه گردشگران و میهمانان محترم می‌رسانیم که به دلیل شرایط کنونی و تهدید سلامت شهروندان ستاد اسکان در شهرستان تعطیل است و شهرستان هیچ‌گونه خدماتی به مسافران و گردشگران ندارد.

ناصری ادامه داد: همه مهان سرا، مراکز اقامتی، مدارس و ستاد اسکان حق پذیرش هیچ گردشگر و میهمانی ندارند.

وی بابیان اینکه مسافران سفر خود را به بعد موکول کنند، گفت: به یاری خدا و همراهی همه در آینده‌ای نزدیک و بعد از شکست کرونا در خدمت مسافران خواهیم بود و تسهیلات ارائه می‌دهیم.

فرماندار نهاوند افزود: انشا الله در کنار هم جشن شادی شکست کرونا را خواهیم داشت و برای شکست کرونا نیازمند کمک و همدلی مردم در شهر و روستا هستیم.

ناصری با اشاره به فداکاری کادر درمانی شهرستان اظهار داشت: پزشکان و کادر درمانی در حال جان‌فشانی هستند و از زحمات آن‌ها قدردانی می‌کنیم ولی به‌تنهایی نمی‌شود این ویروس را از بین برد.

وی گفت: همراهی مردم نهاوند و در خانه ماندن شهروندان در کنار خود مراقبتی تنها راه‌حل‌های رهایی از مشکل کرونا است و از مردم درخواست داریم در خانه‌ها بمانند و از تردد غیرضروری خودداری کنند.

فرماندار نهاوند افزود: باید حساسیت داشته باشیم و جدی بگیریم این موضوع را و آمادگی داشته باشیم و باهم و در کنار هم بتوانیم از این شرایط خارج شویم.

ناصری اظهار داشت: شهرستان نهاوند وضعیت خوبی دارد و کسانی که هم آلوده شدند انشا الله زودتر درمان می‌شوند و همه‌چیز تحت کنترل است و فقط مردم باید همراهی کنند.

وی بابیان اینکه در شهرستان اصلاً شرایط بدی نداریم، گفت: بهترین نسخه برای مبارزه با ویروس کرونا در خانه نشستن و رعایت بهداشت فردی است و انشا الله یک باهم بودن به تمام معنی را باهم تجربه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما