تازه های سایت

کد مطلب: 40766
19. اسفند 1398 - 8:15
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: جمعی ازبسیجیان شهرستان نهاوند در «رزمایش عمومی مقابله با کرونا» امروز عملیات شکست ویروس کرونا در منطقه خزل را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگاران در نهاوند اظهار داشت: جمعی از بسیجیان شهرستان نهاوند در «رزمایش عمومی مقابله با کرونا»  عملیات شکست ویروس کرونا در منطقه خزل را آغاز کردند.

وی افزود: در عملیات «ظفر یک» تهیه و چاپ بروشور و اطلاعیه‌های آگاه‌سازی و توزیع بین آحاد مردم محله در نقاط پر تردد در ۳۳ روستا محروم منطقه خزل انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: در عملیات «ظفر دو» نیز حضور تیم آگاه‌سازی در محلات و توضیحات پیشگیرانه و مقابله‌ای برای آشنایی بیشتر آنان در بیان موضوعات به صورت چهره به چهره و کاستن از استرس عمومی صورت گرفت.

وی با اشاره به اجرای عملیات «ظفر سه» تصریح کرد: در این مرحله نیز تهیه مواد ضدعفونی کننده و آماده‌سازی برای ضد عفونی کردن معابر و محل‌های حساس و تک به تک منازل ۳۳ روستا منطقه خزل انجام شد.

مختاری یادآور شد: در عملیات «ظفر چهار» آماده‌سازی پمپ اسپری مواد ضدعفونی کننده به صورت دستی و موتوری برای حضور در معابر و ضدعفونی کردن اماکن عمومی، مساجد، پارک‌ها، دستگیره‌ها و .... توسط سه تیم عملیات جهادی در منطقه خزل در ۳۳ روستا با همکاری بخشدار خزل و همچنین دهیاران و اعضای شورا های روستا صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما