تازه های سایت

کد مطلب: 40739
16. اسفند 1398 - 13:56
رئیس کمیته اطلاع رسانی کارگروه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در شهرستان نهاوند گفت: شایعات و بار روانی منفی مربوط به کرونا ویروس نباید توسط رسانه‌های داخلی به مردم القا شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مهرداد سلگی رئیس کمیته اطلاع رسانی کارگروه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در شهرستان نهاوند با بیان اینکه باید رسانه‌ها را به درستی مدیریت و به شنیده‌ها توجه نکنیم، گفت:  ما شرایط بحرانی زیادی را در دوران گذشته داشتیم آنچه که مهم است که همواره موفق بودیم.

او با تاکید بر اینکه امروز در عصر ارتباطات مهندسی فرهنگی و اطلاع رسانی بسیار مهم است، افزود: شایعات و بار روانی منفی مربوط به کرونا ویروس نباید توسط رسانه‌های داخلی به مردم القا شود.

سلگی ادامه داد: باید اطلاع رسانی درستی از رعایت بهداشت فردی به مردم داشته باشیم چرا که هیچ چیزی خطرناک‌تر از احساس ناامنی نیست که تدوام بسیار آسیب زا است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی کارگروه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در شهرستان نهاوند با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه به دنبال ارائه خبر‌های ناامیدکننده از کرونا ویروس در ایران هستند، گفت: باید اخبار را از منابع موثق داخلی دنبال کنیم و در افکار تلخ امروز دنبال اخبار امیدوارکننده ارائه دهیم.

او افزود: در وضعیت بحرانی تیتر منفی زدن هنر نیست بلکه باید جامعه را آرام کنیم و نقاط ضعف را برجسته نکنیم.

سلگی با اشاره به اینکه بر تبادل اطلاعات بین اهالی رسانه شهرستان، بیان کرد: باید از طریق منابع موثق اطلاعات را بروز را در اختیار مردم و موارد امید بخش را در اختیار صدا و سیما و رسانه ها  قرار دهیم.

این مقام مسئول گفت: تک تک ما باید بازوی پر توان برای جامعه بهداشت و درمان شهرستان باشیم.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما