تازه های سایت

کد مطلب: 40699
13. اسفند 1398 - 8:55
محمد حسین پور گفت: معابر اصلی شهرستان نهاوند و مکان‌های مختلف ازجمله ادارات و پارک‌ها و مکان‌های اجتماعی شهر نهاوند برای مقابله با کرونا ضدعفونی و گندزدایی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین پور، شهردار نهاوند در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای سلامت شهروندان و جلوگیری از انتقال بیماری کرونا معابر اصلی شهرستان نهاوند ضدعفونی می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا اقدامات مربوط به شهرداری در حال انجام است و باید با همکاری با یکدیگر در مقابل این بیماری بایستیم.

شهردار نهاوند افزود: اجرای عملیات ضدعفونی کردن معابر اصلی شهر هرروز به‌صورت مستمر توسط ماشین‌های آتش‌نشانی شهرداری نهاوند انجام می‌شود.

حسین پور با اشاره به اینکه از شهروندان تقاضا داریم همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند، گفت: عملیات گندزدایی و ضدعفونی در جایگاه گاز شهرداری، دستگاه‌های خودپرداز، سطوح مختلف و پله‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از انتشار این ویروس ضدعفونی تاکسی‌های سطح شهر نیز توسط سازمان حمل‌ونقل درون‌شهری شهرداری نهاوند انجام می‌شود.

شهردار نهاوند گفت: کارگران خدمات شهری بیش از هر شهروند دیگری در معرض ابتلا به کرونا ویروس قرار دارند و از شهروندان درخواست داریم با مدیریت تولید زباله در تضمین سلامت این افراد سهیم باشند.

وی با اشاره به تداوم ضدعفونی در شهر نهاوند اظهار داشت: عملیات گندزدایی محیط و امکانات عمومی شهری مانند باغ بهشت نیز انجام‌شده است و محیط اداری این مجموعه نیز روزانه گندزدایی می‌شود.

حسین پور به دیگر اقدامات اشاره کرد و گفت: نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در سطح شهر و آموزش به کارکنان و تاکسی‌داران از دیگر اقدامات شهرداری برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا است.

 

دیدگاه شما