تازه های سایت

کد مطلب: 40688
12. اسفند 1398 - 8:53
رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند گفت: نشست بخشی از جاده گاماسیاب نهاوند پس از مساعد شدن هوا ترمیم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، وحید صفدری اظهار کرد: در جریان بارش‌های سیل‌آسای چند روز گذشته در شهرستان نهاوند بخشی از جاده گاماسیاب به طول حدودا ۴۰ متر دچار نشست و اختلاف سطح شد که با مساعد شدن هوا ترمیم و بازسازی می‌شود.

وی افزود: با وجود اختلاف سطح به وجود آمده تقریبا ۲۵ سانتیمتری تردد در این مسیر همچنان جریان داشته و هیچ مشکلی برای وسایل نقلیه وجود ندارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند در خصوص میزان خسارات وارده به محورهای ارتباطی شهرستان گفت: بارش‌های اخیر که منجر به جاری شدن سیل و آبگرفتگی شدید در برخی راه‌های ارتباطی شهرستان شد به پل‌ها، آسفالت و زیرساخت جاده‌ای در این محورها آسیب جدی وارد کرد.

وی با اشاره به میزان خسارات وارده گفت: این بارش‌ها و روان‌آب‌های بوجود آمده روی جاده‌ها باعث آسیب رسیدن به یکصد دهنه پل در محورهای ارتباطی روستایی و جاده‌های اصلی شهرستان شد.

صفدری افزود: علاوه بر بروز  آسیب به پل‌ها، ۵۰ کیلومتر از جاده‌های آسفالته بین شهری و روستایی از نظر زیرساختی و روکش آسفالت از ۲۰ تا ۵۰ درصد دچار آسیب‌دیدگی شده که نیاز به ترمیم و بازسازی دارد.

قابل ذکر است در حال حاضر ۶۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی نهاوند جزو راه‌های اصلی و بین شهری و ۴۹۰ کیلومتر نیز جزو راه‌های فرعی و روستایی هستند.

دیدگاه شما