تازه های سایت

کد مطلب: 40676
11. اسفند 1398 - 8:57
شهردار نهاوند گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا معابر عمومی سطح شهر به صورت روزانه از ساعت ۱۳ تا ۱۴ هر روز ضد عفونی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه آلودگی معابر عمومی می‌تواند در شیوع ویروس اثرگذار بوده و سلامت عمومی را تهدید کند لذا همه روزه سطح خیابان‌های اصلی شهر و مکان‌های عمومی به وسیله مواد ضد عفونی‌کننده گندزدایی می‌شوند.

وی افزود: عملیات ضد عفونی معابر همه روزه به طور مستمر از ساعت ۱۳ تا ۱۴ انجام می‌شود و علاوه بر سطح خیابان‌های اصلی شهر تمام عابربانک‌ها، پله‌ها، دیواره‌ها، سطح پیاده‌روها و دیگر فضاهای عمومی شهر را نیز شامل می‌شود.

شهردار نهاوند اضافه کرد: عملیات گندزدایی توسط واحد آتش‌نشانی صورت می‌گیرد که از شهروندان انتظار داریم نهایت همکاری را در این خصوص با عوامل شهرداری داشته باشند.

وی از عموم شهروندان خواست با رعایت بهداشت عمومی از انداختن هر گونه زباله و یا آب دهان به داخل خیابان‌ها خودداری کنند.

حسین‌پور همچنین به گندزدایی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر نهاوند اشاره کرد و افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان و کنترل ویروس کرونا تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌های ناوگان حمل و نقل شهری همه روزه گندزدایی می‌شوند.

وی افزود: در این راستا به تمام رانندگان وسیله نقلیه شهر نهاوند اعلام شده که هر روز از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح با مراجعه به تاکسیرانی نسبت به ضد عفونی کردن وسیله خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما