تازه های سایت

کد مطلب: 40578
2. اسفند 1398 - 7:19
امام جمعه نهاوند گفت: حضور مردم در انتخابات باعث نومیدی دشمن و بالا بردن امنیت کشور می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌ اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات دوم اسفند موجب نومیدی و یاس دشمنان و همچنین بالا بردن امنیت کشور خواهد شد.

وی افزود: مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای به هر میزان که پررنگ تر باشد دشمن از طمع به این کشور ناامیدتر خواهد شد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه پس از انقلاب مردم از راه برگزاری انتخابات سرنوشت خود را تعیین کرده‌اند افزود: از همان ماه‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مسائلی که امام خمینی(ره) بر آن اهتمام داشتند، مراجعه به آرای عمومی مردم بود.

وی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را حضور مردم در صحنه‌های مختلف برشمرد و خاطرنشان کرد: آن چیزی که در این 40 سال نظام را از پیچ و خم‌های بزرگ به سلامت عبور داده، حضور آگاهانه مردم بوده است. 

مغیثی‌نیا با اشاره به اینکه اگر همه در انتخابات شرکت کنیم، در حقیقت ایران و نظام را تقویت و دشمنان انقلاب و کشورمان را ناامید کرده‌ایم افزود: کسی نباید تصور کند که رای او اثرگذار نیست،  بدون شک مهم‌ترین اثر حضور پرشور در انتخابات، تامین امنیت کشور و ناامید شدن دشمن از دست‌اندازی به کشور خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم انتخاب اصلح مطابق با معیارهای انقلابی‌گری و توصیه‌های رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: یکی از نکاتی که پس از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید مد نظر قرار گیرد، انتخاب اصلح است که می‌توان آن را بر اساس معیارهای عنوان شده توسط رهبر معظم انقلاب تشخیص داد.

امام جمعه نهاوند در این راستا گفت: فردی لایق نمایندگی مردم انقلابی ایران در مجلس است که مومن، انقلابی، ساده‌زیست، پیرو ولایت و خداترس باشد و به دور از هر گونه بخشی‌نگری و منفعت‌طلبی، در تصمیم‌گیری‌ها، منافع مردم و رضایت خداوند متعال را مد نظر داشته باشد.

وی گفت: انتخابات مظهر مردمی بودن نظام اسلامی و مراجعه به آراء عمومی برای تعیین سرنوشت کشور است.

مغیثی‌نیا در پایان با دعوت از آحاد مختلف مردم برای شرکت گسترده در انتخابات تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم اتقلاب تاکید کردند باید همه مردم با هر گرایش بیایند و در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما