تازه های سایت

کد مطلب: 40576
2. اسفند 1398 - 7:15
مردم همدان برای خلق حماسه‌ای سیاسی در انتخابات دوم اسفندماه آماده شده‌اند تا با حضور پای صندوق‌های رای گامی بلند در راستای توسعه و پیشرفت کشور بردارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، دوم اسفندماه و روز انتخابات و صحنه‌ای دیگر از تعیین سرنوشت کشور است که این انتخاب هر چه آگاهانه‌تر باشد آینده درخشان‌تری را برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

مردم ایران اسلامی و استان همدان فردا یک حماسه دیگر رقم خواهند زد و در صحنه حاضر می‌شوند و تحرکی را در عرصه‌های مختلف کشور ایجاد خواهند کرد و مجلس قوی را پایه گذاری می‌کنند چراکه آسایش و پیشرفت کشور در سایهٔ قوی شدن تحقق پیدا خواهد کرد کمااینکه به فرمودهٔ مقام معظم رهبری «یکی از مؤلفه‌های قوی شدن این است که مجلس قوی داشته باشیم» و مردم این فاکتور را رقم خواهند زد.

یکی از شهروندان همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فردا پای صندوق رأی حاضر خواهد شد، گفت: ما نیازمند نمایندگان سالم هستیم چراکه اگر نماینده از لحاظ اقتصادی و مالی سالم باشد راحت از حق مردم دفاع می‌کند.

برگزاری اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی

مازیار امیری با بیان اینکه انتخابات فردا اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است و می‌تواند مقدمه‌ای برای تشکیل مجلس قوی باشد، گفت: مشارکت حداکثری یک ضرورت است و باید در انتخابات شرکت آگاهانه داشت.

یکی دیگر از شهروندان همدانی نیز با بیان اینکه بر اساس وظیفه خود در انتخابات فردا شرکت خواهد کرد، گفت: انتخابات امسال از حساسیت بالایی برخوردار است و مردم با حضور حداکثری در این حماسه سیاسی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام و انقلاب خواهند زد.

مریم انوری با تاکید بر اینکه مردم همیشه در صحنه همدان در رویدادهای تاریخی کشور حضور چشمگیر داشته‌اند و فردا نیز برگ زرین دیگری به تاریخ انقلاب اسلامی اضافه خواهند کرد، گفت: امروز به نماینده‌ای نیاز داریم که درد مردم را درست متوجه شود.

کاندیدای اصلح به دنبال منافع شخصی نیست
وی با تاکید بر اینکه کاندیدای اصلح به دنبال منافع شخصی نیست و با مردم مرتبط است و پای حرف مردم می‌نشیند و موارد را در مجلس مطرح می‌کند، گفت: کاندیدای اصلح علاوه بر نگاه استانی باید نگاه ملی و بین‌المللی داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز با بیان اینکه تقویم تاریخ بار دیگر ورق خورد و روزی فرا رسید که ملت فهیم ایران باید با حضوری پرشور در پای صندوق آرا، سرنوشت خود را انتخاب کنند، گفت: همانگونه که امام خمینی (ره) بارها تأکید کردند شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است و همه ما موظف هستیم با شرکت در انتخابات روز جمعه دوم اسفندماه، بار دیگر چشم‌های جهانیان را خیره کرده و با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیمانی مجدد ببندیم.

اگر ایران قوی شود توطئه‌های دشمن در نطفه خفه می‌شود و به نتیجه نمی‌رسد احمدرضا احسانی گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری کشور ما باید قوی شود و اگر ایران قوی شود توطئه‌های دشمن در نطفه خفه می‌شود و به نتیجه نمی‌رسد.

وی افزود: یکی از مصادیق قوی شدن همین است که یک مجلس قوی داشته باشیم؛ مجلسی که در مقابل توطئه‌های دشمن، با وضع قوانین لازم، با هدایت دولت‌ها به سمت مطلوب، بتواند کشور را مصونیّت ببخشد.

احسانی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان همدان هنرمندان، نخبگان و اقشار مختلف مردم با مشارکت حداکثری و انتخابی آگاهانه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بار دیگر همگام با هم، حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد، گفت: روز انتخابات روز به نمایش گذاشتن حماسه سیاسی ایران است.

امسال و در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان همدان با جمعیت یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر در ۱۰ شهرستان و ۲۶ حوزه انتخابیه دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

یک میلیون ۴۰۴ هزار و ۷۳۰ نفر در استان همدان واجد شرایط رأی دادن هستند همچنین از جمعیت همدان یک میلیون ۴۰۴ هزار و ۷۳۰ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند و شمار رأی اولی‌ها نیز ۶۳ هزار و ۵۹۱ نفر است که در اولین انتخابات شرکت خواهد کردند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان در همین خصوص با بیان اینکه از مجموع افراد واجد شرایط رأی دادن در استان همدان ۷۰۱ هزار و ۸۴۳ نفر مرد و ۷۰۲ هزار و ۸۸۷ تن زن هستند، گفت: از ۶۳ هزار و ۵۹۱ رأی اولی که در پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابند ۳۲ هزار و ۵۱۰ تن مرد و ۳۱ هزار و ۸۱ تن زن هستند.

ابوالقاسم الماسی از پیش بینی یک هزار و ۲۷۸ شعبه اخذ رأی در استان همدان خبر داد و با اشاره به شعب اخذ رأی در هر شهرستان استان همدان اضافه کرد: ۲۹۷ شعبه اخذ رأی در شهرستان همدان، ۵۵ شعبه در فامنین، ۱۹۹ شعبه در ملایر، ۷۷ شعبه در رزن، ۴۵ شعبه در درگزین، ۱۴۳ شعبه در کبودرآهنگ، ۱۱۴ شعبه در بهار، ۱۰۰ شعبه در تویسرکان، ۱۴۷ شعبه در نهاوند و ۱۱۰ شعبه در اسدآباد در نظر گرفته شده است.

آری همان مردمی که صلابت گام‌هایشان در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن نمایانگر پیوند ناگسستنی ملت قدرشناس ایران اسلامی با ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و نشان دهنده عزم و اراده‌ی خلل ناپذیر آنان در عرصه‌ی مقاومت و پایداری بود فردا نیز در انتخابات حضوری باشکوه خواهند داشت و حماسه حضور را در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی تکرار خواهند کرد.

دیدگاه شما