تازه های سایت

کد مطلب: 40543
28. بهمن 1398 - 10:43
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح از مطالبات رهبر معظم انقلاب است، گفت: باید افرادی ولایتمدار، شجاع، انقلابی، پاک دست و مردمی را برای مجلس انتخاب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب مانند حضور در انتخابات همیشه دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس اسلامی را ناامید کرده است.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی که از پیروزی و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف ضربه خورده‌اند و احساس خطر می‌کنند همواره در حال توطئه هستند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال باوجود بارش برف و سردی هوا افزود: حضور پرشور مردم در این عرصه و به یاری خدا در روز دوم اسفندماه بار دیگر پایبندی مردم به‌نظام مقدس اسلامی را نشان می‌دهد و یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

مغیثی ادامه داد: حضور باشکوه در انتخابات اطاعت از رهبر معظم انقلاب است و با توجه به توطئه‌های دشمنان این حضور بسیار مهم و اثرگذار است.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان مبنی بر قوی شدن نظام اسلامی، گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند در برابر نظام سلطه باید قوی باشیم که یکی از مؤلفه‌های قوی شدن داشتن مجلس قوی است.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: داشتن مجلسی قوی و در طراز انقلاب اسلامی بسیار مهم و اثرگذار است که این وظیفه ما است که این‌گونه مجلسی را انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: شرکت حداکثری و انتخاب اصلح مطالبه رهبر معظم انقلاب است و باید معیارهای انتخاب اصلح را از بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای آگاه‌سازی مردم تبیین کنیم.

مغیثی گفت: شخصی که انتخاب می‌کنیم باید ولایتمدار، مردمی، ساده‌زیست، انقلابی، پاک دست، شجاع، دارای قدرت مدیریت و طرفدار عدالت باشد که این ملاک‌ها در بیانات رهبر معظم انقلاب آمده است.

وی با دعوت از مردم برای حضور در عرصه مهم انتخابات افزود: انشاالله با عمل به وظیفه در انتخابات شرکت می‌کنیم چون هرچه حضور پررنگ‌تر باشد باعث خوشحالی دوستداران انقلاب سلامی می‌شود و اگر حضور کمرنگ باشد دشمنان امیدوار می‌شوند.

مغیثی گفت: به کوری چشم دشمنان و آمریکایی‌ها در ساعات اولیه انتخابات حضور پررنگی خواهیم داشت و به وظیفه عمل می‌کنیم و به مطالبه رهبر معظم انقلاب لبیک میگوییم.

وی ادامه داد: همه کاندیداها ازنظر ما محترم هستند و هرکسی را مردم انتخاب کردند موردقبول همه خواهد بود و همه کاندیداهایی که از طرف شورای نگهبان تأییدشده‌اند به وظیفه عمل کرده‌اند و مورداحترام هستند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی پرشور باعث ناامیدی دشمنان می‌شود چون دنیا به انتخابات ما توجه ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما