تازه های سایت

کد مطلب: 40468
22. بهمن 1398 - 7:32
امام جمعه و فرماندار نهاوند به مناسبت 22 بهمن و فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امام‌جمعه و فرماندار نهاوند در بیانیه مشترکی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از مردم ولایت‌مدار شهرستان نهاوند دعوت کردند که پر شورتر از گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت و حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی، اعلام کنند.

 متن این پیام به شرح زیر است.

ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور روزهای غرورآفرینِ حضور یکپارچه ملت همیشه در  صحنه و سرافزار ایران در دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب می‌باشد.

 انقلاب بزرگی که با  رهبری امام خمینی (ره) طومار استبداد و ظلم رژیم طاغوت را در هم پیچید و استقلال، آزادی  و خودباوری را در کشور پایه‌گذاری نمود.

مردم، صاحبان اصلی و سرمایه تمام نشدنی  این انقلاب‌اند، که با دشمنی و وحدت ‌کلمه همواره پشتیبان انقلاب بوده و هستند.

 امسال که دشمنی و خصومت بدخواهان به  سرکردگی آمریکای جنایتکار، به این  مرز و بوم  آشکارتر شده است، بی‌شک شاهد حضور پررنگ‌تر  مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن خواهیم بود، تا جواب دندان‌شکن دیگری به دشمن‌، تهدیدات و بد عهدی‌های آنان بدهند.

بر همین اساس از شما ملت شریف و فهیم شهرستان نهاوند دعوت می‌نمائیم، تا ضمن تجدید  بیعت با آرمان‌های امام و شهداء، در راستای  پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه‌ی انقلاب، مقام  معظم  رهبری (مدظله‌العالی) و حمایت از دستاوردهای بی‌بدیل ۴۱ ساله انقلاب، همچون  سالهای گذشته با شرکت در راهپیمائی وحدت‌آفرین ۲۲ بهمن، همدلی و اتحاد خویش را به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری به افتخارات این شهرستان بیفزائید.

عباسعلی مغیثی- امام جمعه نهاوند
مراد ناصری - فرماندار نهاوند

دیدگاه شما