تازه های سایت

کد مطلب: 40409
17. بهمن 1398 - 7:17
فرماندار نهاوند گفت: حضور حماسی مردم در صحنه و راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری به مناسبت دهه فجر در جمع اهالی روستاهای لواشان از توابع بخش مرکزی و بالاجوب از توابع بخش زرین‌دشت نهاوند، اظهار کرد: ایران اسلامی در ۴۰ سال گذشته مورد آماج حملات دشمنان قرارگرفته و هرروز با مسائل مختلفی چون جنگ، اقدامات گروهک‌ها، فتنه‌های متمادی و مواردی از این دست درگیر بوده است.

وی گفت: این انقلاب روزهای سختی را پشت سر گذاشته و بازهم روزهای سختی در پیش خواهیم داشتم اما امانت‌داران این نظام به‌خوبی کار خود را انجام داده‌اند و ایران اسلامی با ایران زمان طاغوت در هیچ حوزه‌ای قابل‌مقایسه نیست.

فرماندار نهاوند ادامه داد: گام دوم انقلاب گام شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف است.

وی با اشاره به ایثار و ازخودگذشتگی مردم ایران اسلامی با رهبری امامین انقلاب، گفت: مردم ما امروز در حال آماده شدن برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند تا نگذارند دشمنان این مردم و نظام خیال باطل در سرخود بپرورانند.

ناصری با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم در وداع با سردار سلیمانی، گفت: اگر دشمن می‌دانست شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد و همبستگی و همچنین ایجاد این رستاخیز می‌شود هرگز چنین غلطی نمی‌کرد.

وی بابیان اینکه امروز مردم ما به سبب تحریم‌های ناجوانمردانه دارای مشکلاتی هستند، گفت: انتخابات دوم اسفندماه زمینه عقب راندن دشمنان از مواضع ناحق و نا بخردانه آنها است.

فرماندار نهاوند بااشاره به اقدامات انجام‌شده توسط دستگاه‌های خدماتی علیرغم وجود محدودیت‌ها گفت: امیدواریم با پیگیری مردم و مسئولین روستاها بتوانیم سایر مطالبات مردم را مرتفع کنیم./مهر

دیدگاه شما