تازه های سایت

کد مطلب: 40362
12. بهمن 1398 - 16:04
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در دهه فجر امسال برنامه های متنوع و مختلفی با توجه به نامگذاری ایام دهه فجر در نقاط مختلف شهر و روستاهای نهاوند اجرا میشود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری به مناسبت دهه فجر گفت: متناسب با ایام الله دهه فجر برنامه های خوبی در سطح شهرستان و در همه پایگاه ها و حوزه های بسیج اجرا میشود.

وی اظهار داشت: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در این دهه برپایی نشست های روشنگری و بصیرتی در همه پایگاه ها و حوزه های شهرستان اجرا میشود که بیان معیارهای انتخاب اصلح بر اساس فرمایشات امام راحل و رهبر انقلاب محور این نشست ها خواهد بود.

وی بیان داشت: زنگ انقلاب، صبحگاه مشترک، جشنهای انقلاب و برنامه های متنوع در مدارس در این ۱۰ روز اجرا میشود.

مختاری با اشاره به دیگر برنامه ها گفت: ویزیت رایگان، برپایی نمایشگاه های عکس و اکران فیلم های جشنواره عمار و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در این دهه اجرا میشود.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان تکمیل ساخت برخی از واحدهای آسیب دیده در سیل امسال اظهار داشت:  در این دهه چند واحد از این منازل انها افتتاح می شود و در اختیار مالکان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بعد از سیل امسال توسط سپاه شهرستان ۲۰ واحد تعمیری و ساخت ۱۹ پروژه با کمک های مردم نهاوند انجام شده است.

مختاری در بخش دیگری از سخنانش افزود: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم در این ایام انجام‌ میشود و عرصه ها و بخش های کار مشخص شده است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دوران انقلاب، غبار روبی گلزار شهدا و حضور بسیجیان در نماز جمعه از دیگر برنامه های سپاه در دهه فجر است.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور گسترده بسیجیان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با تصاویر شهید سلیمانی و برگزاری چندین یادواره شهدا از دیگر برنامه های این دهه است.

مختاری در بخش دیگری از سخنانش به بیان اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی پرداخت و اظهار داشت:  در بحث محرومیت زدایی ۸ پروژه در منطقه محروم خزل شرقی نهاوند اجرا شده است و ۵ پروژه عمرانی دیگر در دست اقدام است.

وی گفت: ساخت ۲۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در این بخش در دست اقدام است و یک واحد تولید گیاهان دارویی و دو پروژه پرورش طیور در راستای اشتغال زایی در این بخش ایجاد شده است.

دیدگاه شما