تازه های سایت

کد مطلب: 40342
11. بهمن 1398 - 12:33
فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت، دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند گفت: در صورتی که از دشمنان اسلام هراسی به دل راه ندهیم پیروز خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار حاج‌میرزا محمد سلگی در یادواره ۱۳۰ شهید بخش زرین‌دشت و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی در شهر برزول اظهار کرد: خداوند به مومنین وعده داده که اگر با امکانات اندک اما با ایمان مقابل دشمن ایستادگی کنند آنان را در مقابل دشمن پیروز می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما در برابر تهدیدات دشمن مقاومت است زیرا سرانجام ایستادگی، عقب نشینی دشمن و پیروزی ما خواهد بود گفت: در دوران دفاع مقدس نمونه‌های زیادی از نصرت الهی نصیب رزمندگان اسلام شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: یکی از نمونه‌های نصرت الهی در دوران دفاع مقدس مربوط به عملیات مرصاد بود که در آن دشمن با وجود پیشروی سرانجام با وعده الهی در کمین‌گاه ما افتاد.

وی با بیان اینکه امروز هم همان سنت الهی پابرجاست تأکید کرد: در صورتی که از دشمنان اسلام هراسی به دل راه ندهیم یقیناً پیروز خواهیم شد.

سلگی معنویت و ایمان ملت انقلابی ایران را عامل هراس دشمن عنوان کرد و گفت: آمریکا با تمام توان خود به منطقه آمده است اما با وجود تهدیدهایش جرأت انجام هیچ کاری را ندارد.

وی تأکید کرد: در حمله اخیر به پایگاه نظامی عین‌الاسد، آمریکا با همه قدرت خود مرعوب ایران شد که این اقتدار ناشی از ایمان به خداست.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ما در مسیر خود سختی‌ها و مشکلاتی هم داریم اما باید بدانیم در حال امتحان هستیم افزود: بدون تردید اگر دچار ترس از دشمن نشویم پیروز خواهیم شد.

وی گفت: البته مسوولان نیز باید تدبیر به خرج دهند و با برنامه‌ریزی مشکلات را به حداقل برسانند، ضمن اینکه نباید از تهدید دشمن دچار تزلزل و ترس شویم.

سلگی در پایان گفت: ما باید از شهدا درس مقاومت بگیریم و با ایمان و اعتقاد به نصرت الهی در برابر دشمن تا پیروزی نهایی ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما