تازه های سایت

کد مطلب: 40282
5. بهمن 1398 - 11:01
فرمانده سپاه نهاوند با بیا اینکه اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد، گفت: در جدیدت مرحله 300 دانش‌آموز پسر مدارس نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری در حاشیه بدرقه دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور گفت: استقبال جوانان و دانش‌آموزان از اردوهای راهیان نور نشان می‌دهد که نسل جوان ما نیازمند الگو گیری از شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌های مهم سپاه برای آشنایی نسل جوان جامعه بافرهنگ ایثار و شهادت است و اثرات بسیار مؤثری دارد.

فرمانده سپاه نهاوند بابیان اینکه برپایی اردوی راهیان نور در نقطه مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است، افزود: امروز دشمنان درصدد بی‌هویت کردن جوانان و کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی مانند ایثار و شهادت است و ما وظیفه‌داریم که در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مقاومت کنیم.

مختاری گفت: با همکاری آموزش‌وپرورش و با شروع سال تحصیلی اعزام دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس مختلف شهری و روستایی نهاوند به اردوهای راهیان نور شروع‌شده است.

وی با اشاره به چندین اعزام صورت گرفته در هفته‌های گذشته اظهار داشت: تا پایان سال تحصیلی اعزام علاقه‌مندان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در جدیدترین مرحله اعزام راهیان نور تعداد 300 دانش‌آموز پسر مدارس متوسطه شهرستان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به اعزام راوی دوران دفاع مقدس به این اردوها گفت: این دانش آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، چذابه، سوسنگرد کربلای 5، فکه و دیگر مناطق بازدید خواهند کرد.

مختاری تصریح کرد: دانش‌آموزان استقبال خوبی از اردوی راهیان نور داشته‌اند و تا امروز حدود 700 نفر از شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی اعزام و از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا شدند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما