تازه های سایت

کد مطلب: 40240
1. بهمن 1398 - 8:47
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند از برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی با شرکت ۳ هزار دانش‌آموز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نسرین ساکی با اشاره به آغاز مسابقات مرحله شهرستانی قرآن و معارف اسلامی با شرکت بیش از ۳ هزار دانش آموز از مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان اظهار کرد: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری از آذرماه سال جاری آغاز شده و تا تابستان سال آینده ادامه دارد.

وی گفت: این مسابقات در سه بخش قرآن، عترت و نماز در رشته‌های ترتیل، قرائت، حفظ عمومی، حفظ ویژه، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم، اذان، احکام، صحیفه سجادیه، انشای نماز و مداحی در سه دوره تحصیلی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند از برگزاری این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران و دانش‌آموزی و فرهنگیان خبر داد و گفت: اولین مرحله این مسابقات که در سطح آموزشگاه انجام می‌شود از آذر ماه سال جاری با شرکت حدود ۱۱ هزار نفر از دانش‌آموزان برگزار شد.

وی اضافه کرد: مسابقات قرآن و معارف اسلامی فرهنگیان هم در هفت رشته و طی سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با شرکت خواهران و برادران فرهنگی از بهمن ماه امسال آغاز می‌شود.

ساکی در خصوص تعداد شرکت‌کنندگان مرحله شهرستانی بخش دانش آموزی گفت: در مرحله شهرستانی 3 هزار دانش‌آموز با یکدیگر رقابت می‌کنند که نفرات برتر هر رشته و پایه به استان معرفی شده است.

وی افزود: مرحله استانی در اردیبهشت ماه سال آینده به منظور معرفی نفرات برتر و راهیابی به مرحله کشوری در شهر همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما