تازه های سایت

کد مطلب: 40228
30. دى 1398 - 8:49
رئیس اداره جهاد کشاورزی نهاوند گفت: باهدف جلوگیری از کشت گیاهان ممنوعه طرح نظارت و بازرسی بر کشت گیاهان در گلخانه‌های نهاوند اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کمالی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به ممنوعیت کشت گیاهان ممنوعه طرح جلوگیری از کشت این‌گونه گیاهان در دستور کار جهاد کشاورزی قرار دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به تعامل و همکاری جهاد کشاورزی با نیروی انتظامی و باهدف مبارزه با کشت گیاهان ممنوعه طرح بازرسی و نظارت بر کشت‌های گلخانه‌ای اجرا می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی نهاوند افزود: در این طرح توسط کارشناسان این اداره به‌صورت مستمر، بازرسی و نظارت بر واحدهای گلخانه‌ای انجام می‌شود.

وی ادامه داد: کارشناسان جهاد کشاورزی هماهنگی و همکاری خوبی را با نیروی انتظامی به‌منظور شناسایی مزارع، گلخانه‌ها و مناطق آلوده دارند.

کمالی نژاد گفت: گیاهانی نظیر شاهدانه، گل و خشخاش از مهم‌ترین گیاهان ممنوعه محسوب می‌شوند که کشاورزان باید به عدم کشت این محصولات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان داشت: بر اساس مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و تذکرات مستمر دادستان محترم شهرستان، پیشگیری و مقابله فراگیر با کشت گیاهان ممنوعه به‌صورت مستمر در دستور کار است.

رئیس جهاد کشاورزی نهاوند گفت: علاوه بر گلخانه‌ها بر اراضی کشاورزی نیز نظارت‌های کارشناسان این اداره انجام می‌شود تا از کشت این‌گونه گیاهان جلوگیری شود.

وی افزود: درراه مبارزه با کشت گیاهان ممنوعه نیازمند همکاری مردم و کشاورزان هستیم و از کشاورزان عزیز درخواست داریم جهاد کشاورزی را در این امر مهم یاری کنند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما