تازه های سایت

کد مطلب: 40216
29. دى 1398 - 8:14
معاون فرماندار نهاوند گفت: برنامه‌های دهه فجر با رویکرد ایجاد اتحاد ملی برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهدی جلالوند در نخستین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند که با حضور حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند و سایر مسئولان اجرایی شهرستان نهاوند در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد همه ما در برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر باید یک رویکرد ملی و در راستای ایجاد تحکیم وحدت باشد.

وی گفت: باید در نظر داشته باشیم که جشن پیروزی انقلاب متعلق به قشر و جناح خاصی نیست و همه ما به شهدا و انقلاب بدهکاریم بنابراین مراسمی مهم‌تر از گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب نداریم تا بتوانیم مناسبت این ایام بزرگ را برای نسل جوان تبیین و معرفی کنیم.

جلالوند در ادامه افزود: وظیفه اصلی ستاد دهه فجر شهرستان نهاوند ایجاد هماهنگی بین متولیان بخش دولتی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به مناسبت ایام فاطمیه و اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان خواهد بود و باید با افزایش مشارکت عمومی نقش مردم و جوانان را در گرامیداشت این ایام به‌ویژه در کمیته فضاسازی و خدمات شهری برای حفظ حرمت این ایام در نظر داشته باشیم.

وی اطلاع‌رسانی و انعکاس خدمات دولت به مردم و به خصوص نسل جدید را یادآور شد و تبعات هرگونه کم‌کاری در این خصوص را بی‌مهری در حق نظام دانست و گفت: دستاوردهای انقلاب بسیار زیاد و چشم‌گیر بوده و هست و باید بیان شوند و به سمع و نظر مردم برسند.

در ادامه مدیران و اعضیا هیئت اندیشه‌ورزان جوان طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود را برای برگزاری مراسم دهه فجر ارائه کردند.

دیدگاه شما