تازه های سایت

کد مطلب: 40192
26. دى 1398 - 8:46

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ربع پهلوی به تازگی در اظهاراتی گفته است باید تحریم‌های علیه ایران شدیدتر شود. وی پس از مشاهده هر تجمع خیابانی در تهران، به سرعت در مقابل دوربین‌ها حاضر می‌شود تا همچنان خود را به عنوان گزینه جایگزین معرفی کند!

 این درحالی است که در تمام این ۴۰ سال، وی به جز خرج کردن پول به تاراج رفته ملت ایران، تاکنون هنری از خود نشان نداده است و به همین دلیل از سوی اپوزیسیون خارج‌نشین هم آماج حمله و انتقاد است. وی البته به جز خرج کردن اموال غارت‌شده مردم ایران، از آل سعود نیز برای فعالیت‌های ضد ایرانی خود تاکنون مبالغی دریافت کرده است.

اما کاربر «رزنانس» در تازه‌ترین پست خود از پیشنهاد چند سال قبل رضا پهلوی به جمهوری اسلامی پرده برده برداشته است که نشان می‌دهد کنایه‌های کاربران صحت داشته و او به جز پول گرفتن و خرج کردن هنر دیگری ندارد!

گفته می‌شود رضا پهلوی چند سال پیش از این از طریق واسطه‌هایی به ایران پیام داد ( و البته در یک جلسه هم مطرح کرد) که اگر جمهوری اسلامی حقوق ماهیانه‌ای - که مبلغ نسبتا بالایی هم بود- برای من در نظر بگیرید، دیگر علیه آن فعالیت سیاسی نمی‌کنم! وی البته گفته بود در خصوص فعالیت سیاسی مادرش نمی‌تواند تضمینی بدهد.

اما پاسخ ایران در همان زمان ناگفته هم روشن بود: خاندان منحوس پهلوی به اندازه کافی از این مملکت برده اند که بهتر به فکر روزی باشند که باید اموال مردم را بازگردانند.

پوشش زنده سخنرانی ربع پهلوی در شبکه متعلق به رژیم سعودی

دیدگاه شما