تازه های سایت

کد مطلب: 40142
22. دى 1398 - 8:05
طرح شفافیت و نظارت بر تأمین منابع مالی فعالیت‌‌‌‌‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: از حماسه‌آفرینی امت اسلامی در محکومیت اقدام سخیفانه آمریکا در به شهادت‌رساندن حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

حسن بهرام نیا افزود: سردار سلیمانی عضو همه خانواده‌ها و مردم آزادی‌خواه جهان است.

وی در مجلس با اشاره به طرح شفافیت و نظارت بر تأمین منابع مالی فعالیت‌‌‌‌‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی که توسط نماینده مردم

ملایر ارائه شد، اظهار کرد: نامزدها، احزاب، گروه‌‌‌‌‌های سیاسی، افراد دو تابعیتی که دل درگرو تابعیت دوم خود دارند و آرمان‌ها و ارزش‌‌‌‌‌های مردم

ایران اسلامی برای آن‌ها اهمیتی ندارد حق کمک مادی و غیرمادی به کاندیدای مجلس شورای اسلامی را ندارند.

وی افزود: در این طرح جلوگیری از کمک مادی افراد دارای جرائم اقتصادی دیده‌شده اما لازم است جرائم سیاسی نیز اضافه شود چراکه معاندین، فتنه‌گران، براندازان نمی‌توانند دلسوز مردم باشند.

بهرام نیا، ادامه داد: این طرح بسیار مهم است زیرا ورود پول شبه‌ناک به انتخابات مانند سم است و آن نماینده نمی‌تواند مدافع حقوق مردم باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ممکن است افرادی برای تسویه‌حساب شخصی و یا ترور شخصیتی برخی در محاکم قضایی اعلام شکایت کنند تا از حمایت آن شخص ممانعت نمایند، گفت: در اینجا لازم است اضافه شود تا وقتی‌که اتهام ثابت نشود و فرد به‌عنوان متهم شناخته نشود حسب اصل 22 قانون اساسی برائت دارد مگر آنکه عکس آن ثابت شود.

دیدگاه شما