تازه های سایت

کد مطلب: 40117
20. دى 1398 - 13:02
معاون فرماندار نهاوند گفت: ابعاد شخصیتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای دانش آموزان تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهدی جلالوند در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند با تسلیت شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به ویژگی و شخصیت برجسته وی در بین ملت ایران، مسلمانان و سایر نقاط جهان، افزود: شهید سلیمانی برای تمام مسلمانان عزت و آبرو بود.

وی تأکید کرد: دانش آموزان باید با این شخصیت بیشتر آشنا شوند و بر همین اساس باید ابعاد شخصیتی و زندگی معنوی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای آنها تدوین و تبیین شود.

معاون فرماندار نهاوند افزود: در این زمینه نباید به برنامه‌های مقطعی و زودگذر بسنده شود بلکه باید به‌صورت متنوع و اصولی با حضور مخاطبان از اقشار مختلف ازجمله دانش‌آموزان، دانشگاهیان، بانوان و غیره برنامه‌های تبیینی برگزار شود تا تفکر و اندیشه مجاهدانی مانند سردار سلیمانی را بین نسل جدید پرورش و تقویت کنیم.

وی افزود: ساخت پردیس سینمایی در نهاوند از مدت‌ها قبل مطرح شده اما تحقق و اجرای این طرح فرهنگی در کشاکش تصمیم مسئولان شهرستان و مشارکت بخش خصوصی قرار دارد.

جلالوند اظهار کرد: از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای احداث پردیس سینمایی در نهاوند استقبال می‌کنیم.

وی گفت: در صورت همت جمعی مسئولان شهرستان و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث پردیس سینمایی و جانمایی درست، هزینه‌های انجام‌شده قابل بازگشت است.

معاون فرماندار نهاوند بابیان اینکه سینماها نیازمند گردش اقتصادی هستند تا به حیات خود ادامه دهند، گفت: پردیس‌ها هم با همین هدف شکل گرفتند تا با ایجاد جذابیت‌های حداکثری برای اقشار مختلف به گردش مالی سینما کمک کنند.

جلالوند تأکید کرد: اگر متولیان فرهنگ در کنار عوامل سینما قرار گیرند تأسیس پردیس سینمایی در شهرستان محقق می‌شود.

دیدگاه شما