تازه های سایت

کد مطلب: 40102
18. دى 1398 - 9:07
سردار شریف گفت: دشمن بداند راه قاسم سلیمانی با قدرت بیشتر ادامه دارد،همان ساعتی که آنها آن جنایت عظیم را مرتکب شدند، ساعت یک و ۲۰ دقیقه امروز پایگاه آمریکا در عراق مورد حمله قرار گرفت و پایگاه دوم آنها هم در منطقه اربیل مورد حمله همزمان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو به نقل از " راه آرمان " سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم خاکسپاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت راه سردار سلیمانی را ادامه خواهند داد.

وی افزود: صبح امروز بعد از اقامه نماز صبح پیکر مطهر سپهبد دفن شد؛ حاج قاسم علاقه زیادی به نمازصبح و مناجاتهای بعد از آن داشت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: سپاه پاسداران و همه مسئولان کشور خادم جانباختگان مراسم تشییع روز گذشته هستند و قطعا ما در غم آنها شریک هستیم.

رمضان شریف با بیان این که دشمن بداند راه قاسم سلیمانی با قدرت بیشتر ادامه دارد، توضیح داد: همان ساعتی که آنها آن جنایت عظیم را مرتکب شدند، ساعت یک و ۲۰ دقیقه امروز پایگاه آمریکا در عراق مورد حمله قرار گرفت و پایگاه دوم آنها هم در منطقه اربیل مورد حمله همزمان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها دستپاچه جلسه اضطراری تشکیل دادند اول اعلام کردند ترامپ سخنرانی می‌کند و لحظاتی بعد گفتند سخنرانی لغو شد و قطعا پیام را دریافت کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: مردم داغدار ایران و جبهه مقاومت و پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت مصمم هستند راهی را که حاج قاسم شروع کرده بود با قدرت و قوت ادامه دهندو لحظه‌ای را برای حمله متجاوزان از دست نخواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما