تازه های سایت

کد مطلب: 40073
16. دى 1398 - 8:49
رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند گفت: میدان مرکزی نهاوند به نام سردارسلیمانی نامگذاری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، عبدالعلی ملکی ضمن تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به محضر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری، گفت: سردار سلیمانی فردی ازخودگذشته بود که برای تداوم و قدرتمند شدن جبهه اسلام و مسلمین از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

وی اظهار کرد: با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند میدان مرکزی نهاوند که بزرگ‌ترین میدان این شهر به شمار می‌رود به پاس رشادت‌های سردار سپاه اسلام به نام میدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه این تصمیم به اتفاق آرا و با افتخار گرفته شد افزود: از آنجا که سردار سلیمانی قهرمانی ملی و اسلامی است و سال‌های زیادی از عمر خود را صرف دفاع از وطن و مبارزه با گروه‌ تکفیری داعش کرد این کمترین کاری است که می‌توانیم برای ایشان انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند گفت: به پاس این مجاهدت‌ها نام بزرگ‌ترین میدان این شهر که موقعیت منحصر به فردی دارد به نام این شهید والامقام مزین می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برگزارشده توسط شورای اسلامی و شهرداری نهاوند، گفت: از ساعات ابتدایی انتشار خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شهرداری نهاوند نسبت به سیاه‌پوش کردن شهر نهاوند اقدام کردند.

رئیس شورای شهر نهاوند با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی جهت اجرای منسجم برنامه‌های مربوط در شهرستان با حضور امام‌جمعه و معاون فرماندار شهرستان، گفت: در این جلسه پیشنهاد نام‌گذاری یکی از میادین و معابر اصلی شهر مطرح و از سوی حاضر نیز حمایت شد.

وی تصریح کرد: این مهم عصر امروز در جلسه شورای شهر نهاوند نیز تصویب و ازاین‌پس میدان مرکزی نهاوند مزین به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد شد.

ملکی افزود: میدان سپهبد شهید قاسم سلیمانی مهم‌ترین و بزرگ‌ترین میدان نهاوند محسوب می‌شود.

دیدگاه شما