تازه های سایت

کد مطلب: 40065
15. دى 1398 - 14:12
رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: بازار سنتی و دیگر واحدهای صنفی شهر نهاوند روز دوشنبه به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تعطیل هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: همزمان با شهادت سردار سلیمانی کسبه و بازاریان نهاوند با نصب بنرهای منقوش به عکس سردار سلیمانی و پارچه‌سیاه در سطح بازار، همراه با دیگر اقشار مردم به سوگواری پرداخته و بر ادامه راه آن شهید والا مقام تاکید کردند.

وی افزود: علاوه بر سیاهپوش کردن بازار بیش از ۷۰۰ واحد صنفی بازار سرپوشیده نهاوند و دیگر اصناف با برافراشته کردن پرچم مشکی در محل کسبه خود همدردیشان را با سایر اقشار ملت شهید پرور ایران اسلامی نشان داده و خواستار مقاومت در برابر استکبار جهانی شدند.

رئیس اتاق اصناف نهاوند با بیان اینکه بازار سنتی و دیگر واحدهای صنفی شهر نهاوند روز دوشنبه به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تعطیل خواهند بود گفت: صبح روز گذشته نیز بازاریان نهاوند به منظور شرکت در مراسم عزاداری مغازه‌های خود را تعطیل و در آئین سوگواری آن شهید والامقام حضور یافتند.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: طی دو روز گذشته به مناسبت شهادت شهید سردار سلیمانی اقشار مختلف مردم به صورت خودجوش در قالب دستجات سینه‌زنی و نواختن مارش عزا در سطح شهر و روستا به سوگ نشسته و آئین‌های عزاداری برپا کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما