تازه های سایت

کد مطلب: 40041
13. دى 1398 - 12:10
امام‌جمعه نهاوند گفت: شهادت برای سردار حاج قاسم سلیمانی سعادت است چون ایشان سرباز ولایت و پرورش‌یافته مکتب امام راحل بود.

به گزارش پایگاه خبری گرو،حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت سردار سلیمانی کمترین پاداش مجاهدت‌های ایشان در طول عمر بابرکتشان بود و ایشان به آرزویشان رسیدند.

وی اظهار داشت: مردم ما یقیناً با شهادت سردار سلیمانی مستحکم‌تر و متحدتر می‌شوند و در اطاعت از ولی‌فقیه جدی‌تر و مصمم‌تر می‌شوند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همان‌طور که امام راحل فرمود؛ بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود و انقلاب اسلامی نیز از ابتدای پیروزی انقلاب شهدای زیادی مانند شهید سلیمانی را تقدیم کرده است.

وی بابیان اینکه ما شهیدانی مانند شهید باهنر و بهشتی و مطهری را تقدیم کرده‌ایم، گفت: مطمئناً فرزندان رشید دیگری که ایشان تربیت کردند این راه پرافتخار و باعزت را ادامه می‌دهند.

مغیثی اظهار داشت: شهادت برای سردار سلیمانی سعادت و برای دشمنان ننگ و نفرت بیشتر مردم ایران اسلامی را به دنبال دارد دشمنی که دستش به خون عزیزترین فرزندان کشور آغشته شده است.

وی بیان داشت: مردم ما قدر شهدا را می‌دانند و ادامه‌دهنده راه شهدا در اطاعت از ولی‌فقیه هستند و به مسیر پرافتخار شهید سلیمانی باقدرت ادامه می‌دهد.

امام‌جمعه نهاوند گفت: امریکا امروز در منطقه به آخر خط رسیده است و سال‌هاست که جنگ نیابتی به راه انداخته و شکست‌خورده و امروز به این اقدامات دست می‌زنند درحالی‌که محور مقاومت باقدرت به راهبرد خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: ابن جنایت باعث رسوایی آمریکایی در منطقه می‌شود و فتنه‌های اخیر در کشورهای منطقه باعث شد مردم منطقه فتنه‌های امریکا را بیشتر بشناسند.

مغیثی گفت: این اقدامات زمینه‌ای برای بیرون راندن آمریکایی از منطقه خواهد شد چون تا زمانی که امریکا در منطقه است این منطقه روی آرامش به خود نمی‌بینند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما