تازه های سایت

کد مطلب: 40015
11. دى 1398 - 8:26
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگيري يک سارق طلا توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شا احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در اوایل سالجاری یک فقره سرقت طلا در شهرستان نهاوند به وقوع پیوست.

سرهنگ شااحمد ساکی افزود: در این سرقت، متهم با سوءاستفاده از غفلت طلافروش و فریب دادن او، مقادیری طلا را از روی میز مغازه به صورت کش روزنی سرقت کرده که بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با بهره گیری از اشرافیت اطلاعاتی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، در نهایت مخفیگاه سارق طلاها شناسایی و نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان های مجاور دستگیر شد و پس از انتقال به یگان انتظامی، به بزه انتسابی اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف 9 فقره سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند همچنین از دستگيري 2 سارق و کشف 9 فقره سرقت در 24ساعت گذشته در اين شهرستان خبر داد.

 ساکي در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران پليس آگاهي شهرستان نهاوند با استفاده از ظرفيت هاي اطلاعاتي و اشرافيت کامل يک سارق را شناسایی و در يک عمليات غافلگيرانه  وي را دستگير و پس از انتقال نامبرده به يگان انتظامي، به 4فقره سرقت مغازه اعتراف کرد.

وي افزود: ماموران کلانتري11شهرستان نيز پس از شناسايي يک سارق وي را دستگير و نامبرده به 2فقره سرقت اماکن خصوصي و 3 فقره سرقت معابر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان در پايان گفت: با شناسايي مالباختگان پرونده قضائي تشکيل و به همراه متهمان به دادسرا ارسال شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما