تازه های سایت

کد مطلب: 39993
9. دى 1398 - 9:10
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مردم در نهم دی سال ۸۸ با خنثی کردن فتنه دشمن اوج بصیرت و آگاهی و میثاق خود با ولایت را به نمایش گذاشتند و انقلاب را در برابر توطئه دشمن بیمه کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی اظهار کرد: مردم در نهم دی سال ۸۸ با خنثی کردن فتنه دشمن اوج بصیرت و آگاهی و میثاق خود با ولایت را به نمایش گذاشتند و انقلاب را در برابر توطئه دشمن بیمه کردند.

وی گفت: بر همین اساس دشمنان که از ابتدای انقلاب همواره از حضور مردم و پشتیبانی آنها دچار آسیب شده‌اند سعی دارند که مردم را از ادامه این راه خسته کرده و آنها را نسبت به آینده ناامید کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به اینکه مردم بصیر و موقعیت‌شناس ایران همواره در لحظات حساس نظام را همراهی کرده و موقعیت را به درستی تشخیص داده‌اند اضافه کرد: در ۹ دی پیوند بین مردم و ولایت به جهانیان ثابت شد.

وی در ادامه تداوم اهداف انقلاب را در گرو بصیرت و آگاهی مردم عنوان کرد و افزود: همانگونه که تاکنون مردم بابصیرت توانسته‌اند از انقلاب دفاع کنند باید برای تداوم مسیر انقلاب همچنان بصیر و دشمن‌شناس بود و به فرامین مقام معظم رهبری توجه کرد.

محبی با اشاره به اینکه تنها راه استقلال کشور و رسیدن به خودکفایی، نگاه بر توان داخلی و دوری از امید بستن به بیگانگان است افزود: از آن جا که کار دشمن ایجاد مشکل و اغتشاش است نباید به وعده‌های آنها چشم امید داشته باشیم؛ رفع مشکلات با تکیه بر توانمندی‌های داخلی میسر می‌شود.

وی بر ضرورت گرامیداشت ۹ دی و یادآوری دستاوردهای آن برای جوانان و نوجوانان تأکید کرد و گفت: به نظر می‌رسد نسل جدید نیازمند آن است تا از تجربیات جدید در مقابله با توطئه‌های جدید بهره‌مند شود به همین جهت یادآوری هر ساله ۹ دی می‌تواند منشا تجربیات ارزشمند برای نسل فردا در کشور باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما