تازه های سایت

کد مطلب: 39981
8. دى 1398 - 8:47
امام‌جمعه نهاوند گفت: فتنه 88 برنامه‌ریزی پیچیده‌ای از طرف دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به انقلاب بود که در 9 دی مردم با سلاح بصیرت به مقابله با فتنه پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: رمز بقای انقلاب همان رمز پیروزی انقلاب اسلامی است که حضور مردم درصحنه و اطاعت از ولایت‌فقیه مهم‌ترین عامل پیروزی و تداوم حرکت انقلاب است.

وی اظهار داشت: 9 دی باطل‌السحر فتنه است و همیشه باید در برابر توطئه آماده‌باشیم که سلاح این مبارزه بصیرت و دشمن‌شناسی و مبارزه با توطئه‌ها است.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به خطرات فتنه گفت: فتنه خط قرمز نظام و انقلاب است چون خطر فتنه از جنگ روبرو با دشمن سخت‌تر است و شرایطی به وجود می‌آید که شناخت حق و باطل سخت می‌شود که باید با مجهز شدن به بصیرت به مقابله با فتنه رفت.

وی افزود: باید در مقابل فتنه‌ها ایستاد و سحر فتنه را باطل کرد که حضور مردم در عرصه‌های مختلف در طول سال‌های بعد از انقلاب همیشه فتنه و فتنه گران را ناکام گذاشته است.

مغیثی اظهار داشت: 9 دی نماد بصیرت و ولایتمداری و تجلی حضور مردم دریکی از مهم‌ترین عرصه‌های انقلاب اسلامی است که با بصیرت مثال‌زدنی مردم ایران اسلامی چشم دشمنان انقلاب در فتنه 88 کور شد.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی جبهه کفر و نفاق برعلیه انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمنان بعد از جنگ و ترور و ناامن کردن کشور باهدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی داعش و تکفیری‌ها را ایجاد کردند که آن‌ها در جنایات روی جنایتکاران تاریخ را سفید کردند و امروز هم منافقین در حال برنامه‌ریزی و توطئه هستند و درراه انجام اوامر آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز فتنه آمریکا در منطقه دامن کشورهای اسلامی را گرفته است و در ایران ضربه سختی خوردند که به یاری خدا دیگر کشورهای منطقه هم با شناخت دشمنی آمریکایی‌ها و ایجاد وحدت بار دیگر نقشه‌های آمریکا در منطقه را از بین می‌برند.

وی گفت: با آگاهی مردم، ایران اسلامی از فتنه‌های بعد از پیروزی انقلاب سربلند بیرون آمده است که فتنه‌های 78،88،96 و 98 عرصه شکست‌های دشمنان انقلاب اسلامی با موقعیت‌شناسی مردم ایران است.

مغیثی اظهار داشت: در فتنه 88 دشمن با استفاده از عرصه انتخابات فتنه‌ای 8 ماهه را ایجاد کرده است و سران کشورهای اروپایی و آمریکایی کار را تمام‌شده می‌دیدند و به هم تبریک می‌گفتند ولی از بصیرت مردم ایران اسلامی خبر نداشتند.

وی افزود: روز 9 دی همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند در تاریخ ماند و روز متمایزی شد چون در این روز مردم با حضور میلیونی در عرصه نشان دادند پایبند به انقلاب اسلامی هستند.

امام‌جمعه نهاوند در پایان گفت: دشمن مطمئناً از توطئه دست بر نخواهد داشت و ما باید هوشیار باشیم از این به بعد هم مهم‌ترین راه و صراط مستقیم در مقابله با فتنه و فتنه گران گوش‌به‌فرمان ولایت بودن است.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما