تازه های سایت

کد مطلب: 39947
5. دى 1398 - 8:19
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان همدان از پروژه های راهسازی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این بازدید حسن بهرام نیا نماینده و داریوش حسینی مدیر کل راه و شهرسازی استان از محور نهاوند-آورزمان، نهاوند-بروجرد ، نهاوند-گیان ، دهفول-برزول-فارسبان و محور گردشگری دهفول-نهاوند بازدید کردند.

 مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان هدف ازاین بازدید را بررسی میزان پیشرفت فیزیکی و تخصیص اعتبارات مورد نیاز جهت تداوم فعالیت و آسفالت این محورها با توجه به اتمام عملیات زیرسازی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه ها راهسازی شهرستان با توجه به پیگیری های نماینده مردم شهرستان دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی هستند، اظهار کرد: خوشبختانه پروژه های راهسازی در سطح استان همدان داری تخصیص قابل توجهی است و در این بین پروژه های نهاوند نیز برای ادامه فعالیت از اعتبارات خوبی برخوردار هستند.

حسینی با بیان اینکه در حال حاضر از مجموع اعتبارات راهسازی استان ۵۰ درصد آن تخصیص داده شده است، گفت: بخش قابل توجهی از راه های فرعی شهرستان که در دست اجرا هستند هم اکنون آماده اسفالت می‌باشند که به محض مساعد شدن شرایط جوی عملیات آسفالت آن‌ها آغاز می شود.

بهرام نیا نماینده نهاوند نیز در ادامه این بازدید، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته با توجه به ضرورت اصلاح و تعریض محورهای روستایی شهرستان به دلیل حادثه خیز بودن ، مجوز و اعتبار ساماندهی ۷۶ کیلومتر از محورهای پرتردد شهرستان اخذ شده است.

وی افزود: اعتبار ساماندهی این محورها همچون دهفول-برزول-فارسبان و نهاوند-گیان با توجه به کاربری گردشگری آنها و محورهای روستاهای راوند، قشلاق و غیره اخذ شد و هم اکنون برخی از آنها آماده آسفالت هستند.

بهرام نیا در پایان گفت: خوشبختانه با توجه به فعالیت بی وقفه پیمانکار توانمند فاز دوم محور نهاوند-آورزمان علی‌رغم نامساعد بودن شرایط جوی بیش از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی در بحث ترانشه برداری و خاک برداری جهت تسطیح محور انجام شده است.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما