تازه های سایت

کد مطلب: 39920
3. دى 1398 - 8:29
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از ورود دو سامانه بارشی به استان همدان در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روح الله زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: از امروز تا روز چهارشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و با کاهش تدریجی غلظت آلاینده‌ها و آلودگی هوا همراه خواهد بود.

وی تصریح کرد: از چهارشنبه  شب با ورود یک سامانه بارشی به استان در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد بارش برف و باران در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه شدت سامانه‌ای که در روز چهارشنبه وارد استان می‌شود چندان قوی نیست، ابراز کرد: اما از روز شنبه سامانه جدیدی آسمان استان را در برمی‌گیرد که امیدواریم بارش‌های خوبی را برجای بگذارد.

زاهدی در بخش دیگری از گفت‌وگو به میانگین دمای استان در روز گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت بهار با حداقل دمای منفی 7 درجه به عنوان سردترین نقطه استان و اسدآباد و نهاوند با حداکثر دمای 13 درجه به عنوان گرمترین شهرستان‌های استان گزارش شده است.

وی گفت: دمای شهرستان همدان نیز در گرمترین ساعات 7 درجه بوده و در سردترین حالت به منفی 7 درجه رسیده است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه میزان بارش های پاییزی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته است، عنوان کرد: از ابتدای مهر ماه تا پایان آذر ماه، میزان بارش‌ها در کبودرآهنگ 176 میلی متر، رزن 145 میلی‌متر، نهاوند 124 میلی‌متر و در ایستگاه فرودگاه همدان 109 میلیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام/ 743/ ت

دیدگاه شما