تازه های سایت

کد مطلب: 39904
1. دى 1398 - 9:05
رئیس بسیج فرهنگیان استان همدان از اجرای طرح اعتلای بسیج فرهنگیان در مدارس استان همدان باهدف توانمندسازی فرهنگیان و آگاهی بخشی به دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محمد مولایی در جلسه هماهنگی اجرای طرح "اعتلای بسیج فرهنگیان " در آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: با توجه به اینکه دشمنان در جنگ نرم دانش‌آموزان ایران اسلامی را هدف قرارگرفته‌اند باید با برنامه‌ریزی و آگاهی بخشی به مقابله با ترفندهای دشمنان بپردازیم.

وی اظهار داشت: دشمنان امروز با استفاده از فضای مجازی درصد ضربه زدن به قشر جوان و دانش‌آموز کشور هستند بنابراین در راستای آگاهی بخشی به دانش‌آموزان باید تلاش کنیم.

مولایی به اجرای طرح اعتلای بسیج فرهنگیان در این راستا اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری آموزش‌وپرورش و بسیج فرهنگیان در تعدادی از مدارس استان همدان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح آسیب‌ها و چالش‌های اجتماعی مدارس و دانش‌آموزان شناسایی می‌شود و باهدف حل این مشکلات و بررسی آن‌ها این طرح اجرا می‌شود.

رئیس بسیج فرهنگیان استان همدان افزود: طرح اعتلا در راستای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است و باعث توانمندی فرهنگیان در مقابل جنگ نرم و مصونیت دانش‌آموزان می‌شود.

وی با اشاره به مزایای این طرح گفت: با توجه به اهمیت آموزش‌وپرورش این طرح می‌تواند باعث ساختن نسل جوان و آینده‌ساز کشور شود و زمینه ارتقای سطح آگاهی معلمان و تصمیم گیران است.

مولایی اظهار داشت: فضای مجازی و آسیب‌های مرتبط با آن محور این طرح است و راهکارهایی عملی برای مقابله با تهدیدات این فضا در اختیار اعضا و درنهایت دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بصیرت افزایی فرهنگیان و دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر مزایا و اهداف اجرای طرح اعتلای بسیج فرهنگیان است.

رئیس بسیج فرهنگیان نهاوند افزود: در سطح استان تعدادی مدرسه برای اجرای طرح در نظر گرفته‌شده است و در سال‌های آینده تعداد مدارس هدف بیشتر می‌شود که در نهاوند نیز این طرح در 8 مدرسه اجرا می‌شود.

وی به ارکان اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: در هر مدرسه اجرای طرح یک تیم شش‌نفره متشکل از مدیر و معاون مدرسه، یکی از معلمان آموزش‌دیده این طرح، نماینده بسیج فرهنگیان، نماینده انجمن اولیا و مربیان و معاون پرورشی مدرسه معضلات را بررسی و راهکار ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما