تازه های سایت

کد مطلب: 39903
1. دى 1398 - 8:45
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد؛
دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در نهاوند/ کشف ۲۴ فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری باند ۷نفره سارقان موتورسیکلت و کشف ۲۴ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو،سرهنگ شااحمد ساکی از دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در نهاوند خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت از پارکینگ منازل و سطح معابر و خیابان های شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با تجزیه و تحلیل سرقت های صورت گرفته و استفاده از توان اطلاعاتی، باند سارقان موتورسیکلت متشکل از ۷ نفر شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با تأکید بر اینکه سارقان جوان بودند بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع کمیسیون عملیات شهرستان به صورت ویژه در این رابطه تشکیل و پس از چند روز تلاش شبانه روزی متهمان در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیر زیادی وسایل موتورسیکلت کشف شد افزود: باک، زین، چراغ و کاسه چراغ، راهنما، کمک موتورسیکلت و سایر قطعات موتورسیکلت به صورت اوراق شده به همراه مقادیری مواد مخدر از مخفیگاه متهمان کشف شد.

ساکی با تأکید بر اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی به ۲۲فقره دیگر سرقت موتور سیکلت و در مجموع ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند ادامه داد: سرقت‌ها از پارکینگ های منازل و معابر عمومی در سطح شهرستان بوده و موارد سرقتی و اوراق شده و به فروش می‌رسید.

وی در پایان با بیان اینکه با اعتراف متهمان، ۳ مالخر نیز در این خصوص دستگیر شدند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما