تازه های سایت

کد مطلب: 39890
30. آذر 1398 - 8:46
رئیس دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند گفت: با توجه به مهارت محور بودن دانشکده فنی نهاوند 70 درصد از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه طبق اعلام فنی و حرفه‌ای جذب بازار کارشده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، واحد قیاسی در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند بابیان اینکه دانشگاه فنی نهاوند مهارت محور است، گفت: باید تلاش کنیم امکانات و مهارت‌های مختلف را در دانشگاه به دانشجویان ارائه دهیم.

وی اظهار داشت: دانشگاه فنی نهاوند در دو بخش پسرانه و دخترانه در 8 رشته فعالیت می‌کند و درصدد افزایش تعداد رشته‌های این دانشکده در دو بخش بانوان و آقایان هستیم.

رئیس دانشکده فنی نهاوند افزود: تاکنون 1500 نفر از دانشجویان این دانشکده فارغ‌التحصیل شده‌اند که طبق اعلام فنی و حرفه‌ای 70 درصد آن‌ها جذب بازار کارشده‌اند.

وی گفت: در مهرماه سال آینده رشته کامپیوتر در مقطع کارشناسی ناپیوسته ویژه دختران در دانشکده نهاوند به‌صورت رایگان ایجاد و ثبت‌نام شروع می‌شود.

قیاسی با اشاره به برخی مشکلات دانشگاه‌های نهاوند اظهار داشت: دانشجویان نهاوندی در حوزه وجود خوابگاه‌های دانشجویی ضعف دارد و نیاز به کمک و حمایت بیشتر از طرف مسئولان دارد.

وی ادامه داد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده کانون شکوفایی ویژه نخبگان و پژوهشگران نهاوندی بااعتبار 300 میلیون ریالی در این دانشگاه ایجادشده است.

رئیس دانشکده فنی نهاوند گفت: خوشبختانه کار خوبی که امسال در این دانشگاه برگزار شد برگزاری موفق آزمون سراسری دستگاه‌های اجرایی بود که از مراجعه همشهریان به سایر مناطق استان جلوگیری کرد.

وی بیان داشت: هم‌اکنون بیش از 350 دانشجو در دانشگاه فنی نهاوند در 8 رشته مشغول تحصیل هستند و مهارت‌های مختلفی را فرامی‌گیرند.

قیاسی گفت: باید تلاش کنیم تا بامهارت آموزی به دانشجویان، بتوانیم بعد از فارغ‌التحصیلی دانشجویان سهم بیشتری از بازار کار را داشته باشیم.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما