تازه های سایت

کد مطلب: 39804
22. آذر 1398 - 14:39

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمن هر جا بهانه‌ای دستش بیفتد سعی در اغتشاش و ایجاد مشکل دارد ولی باید بدانیم آمریکا و صهیونیست‌ها دست از توطئه پراکنی برنمی‌دارند و اگر بهانه گیر بیاورند با همکاری ضدانقلاب بازهم دست به توطئه می‌زنند.

وی اظهار داشت: ولی باید بدانند مردم با بصیرت ایران اسلامی هر جا احساس کنند که امنیت و اقتدار کشور به خطر بیفتد با حضور خود توطئه را خنثی می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همه مشکلات منطقه و کشورهای اسلامی از جانب آمریکا و صهیونیست‌ها است که رسماً اعلام می‌کنند برای غارت نفت و فروش اسلحه در منطقه حضور دارند.

وی در ادامه گفت: مطالبه مردم از دستگاه قضا برخورد قاطع با سرشاخه‌های اغتشاش‌گران است که با ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی در ارتباط بودند و به مردم آسیب وارد کردند.

مغیثی وی با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان انتخابات گفت: وظیفه‌داریم احترام همه ثبت‌نام کنندگان را داشته باشیم و به خاطر حمایت از دیگران نباید به کسی تهمت و بدگویی کنیم.

وی اظهار داشت: وظیفه ما حضور در انتخابات و انتخاب اصلح است تا با انتخاب افرادی که مشکلات مردم را می‌دانند در راستای حل آن‌ها اقدام کنند.

دیدگاه شما