تازه های سایت

کد مطلب: 39795
22. آذر 1398 - 12:46
رئیس دانشگاه پیام نورمرکزهمدان با بیان اینکه از آنچه در دانشگاه پیام نور نهاوند مبنی بر اجرای موسیقی خواننده های خارج نشین صورت گرفت روحم خبر نداشت و اگر می دانستم اجازه نمی دادم گفت: اگر مسئولین شهرستان خلاف و تخطی مدیران دانشگاه را تایید کردند من بلافاصله ابلاغشان را لغو و به تخلفات معرفی می کنم و مسئول فرهنگی را برمی دارم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، صفی الله صفایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان با اشاره به حواشی پیش آمده در دانشگاه پیام نور نهاوند اظهارداشت: با توجه به نزدیک بودن انتخابات مجلس و پرهیز از تبلیغات انتخاباتی به نفع شخص یا جریانی دعوت مسئولین دانشگاه را پذیرفتم و سخنران مراسم روز دانشجو شدم.

وی افزود: من اواسط برنامه به داخل رفتم و در زمان ورود من به سالن گروه موسیقی حضور نداشت و بعد از سخنرانی بنده موسیقی را اجرا کردند که قبل از شروع من به خواننده ها گفتم که به دلیل فوت آیت الله محمدی موسیقی شاد نخوانید و غمگین بخوانید.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان با بیان اینکه در آن جلسه هیچ صوتی از هیچ خواننده ای پخش نشد گفت: فقط دو ترانه از شادمهر بوده و آن دو ترانه هم به زمانی مربوط می شود که شادمهر در ایران بوده و مجوز دو تا آهنگ را داشته است و من اصلا شادمهر را نمی شناسم.

صفایی با بیان اینکه هر چه را که برای شما (خبرنگار) می گویم عین حقیقت است عنوان کرد:چند نفری در حین اجرای موسیقی دست می زدند اما هیچ حرکت موزون و غیر طبیعی نداشتند.

وی با بیان اینکه متولی اصلی برنامه دانشگاه پیام نور نهاوند بوده تاکید کرد:من مهمان آن مراسم بودم و در آن مراسم بچه های بسیج و مسئولین بسیج هم حضور داشتند اگر رفتار خلاف شئونات اتفاق افتاده باید تذکر می دادند و یا حداقل جلسه را ترک می کردند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان با بیان اینکه پخش نکردن آهنگ ابی و یا شادمهر در آن مراسم حق است خاطر نشان کرد:اما افرادی برای اینکه بنده را محکوم کنند و بزنند این کارها را می کنند. روحم از این برنامه ها خبر نداشت واگر می دانستم اجازه نمی دادم و خودم هم نمی رفتم.

صفایی با انتقاد از نامه بسیج دانشجویی به وی گفت: این افراد حتی سواد ندارند و اگر از آنها تفاوت اصول دین و فروع دین را بپرسید نمی دانند و اگر دانستند من جایزه می دهم. من آنها را به خدا و قیامت واگذار می کنم.

وی درپاسخ به این پرسش که آیا شما گفته اید که این برنامه را بسیج دانشجویی اجرا کرده و متولی آن بوده گفت: منظور من این بود که برگزار کننده و مجری بسیجی ها بودند نه اینکه متولی بوده باشند، متولی اصلی دانشگاه پیام نور بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نورمرکز همدان اظهار داشت: متولی برنامه دانشگاه بوده و با انها باید برخورد کنند به من چه ربطی دارد و اگر مسئولین شهرستان خلاف و تخطی مدیران دانشگاه را تایید کردند من بلافاصله ابلاغشان را لغو و به تخلفات معرفی می کنم و مسئول فرهنگی را برمی دارم.

ساعاتی قبل مسئول بسیج دانشجویی همدان طی مصاحبه‌ای به اظهارات رئیس دانشگاه پیام نور که مدعی شده بود این برنامه با حضور مسئول بسیج دانشجویی نهاوند برگزار شده و متولی این برنامه ها بسیج دانشجویی بوده واکنش نشان داد.

طیب فریادرس با طرح این سوال که چرا آقایان برای فرار از پاسخگویی توپ را به زمین دیگری می‌اندازند و مطالب کذب می‌گویند؟ گفت: در پوستر برنامه نام دانشگاه پیام نور و معاونت فرهنگی آن درج شده است نه اسم بسیج دانشجویی.

وی همچنین بیان کرده که مسئول بسیج دانشجویی نهاوند وقتی از پخش موسیقی هنجارشکن در برنامه باخبر شده بود نیز تذکر لازم را داده است. کسانی که مرتکب اشتباهی می‌شوند بهتر است به جای فرافکنی و ایجاد فضای دوقطبی از مردم عذرخواهی کنند و مراقب باشند که دیگر مرتکب چنین اشتباهاتی نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما